Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg bare hopper rett i det og håper det blir sammenhengende. På begynnelsen av året i fjor begynnte jeg på et slags fyllesex/fuckbuddy forhold med en fyr jeg kjenner. Det var fra begynnelsen av aldri noe seriøst fra noens side og i begynnelsen var det ganske tilfeldig og sjeldent at vi endte opp i samme seng. ettersom året skred frem skjedde det oftere og oftere, vi begynnte å snakke en del på msn, han sendte en del tilfeldige meldinger om alt og ingenting og vi møttes et par ganger for å se film uten at det egentlig skjedde noe mer en bare uskyldig og uhyre forsiktig kosing. Jeg tenkte alltid at fra hans side var det bare en måte å "myke meg opp" på, om dere sjønner hva jeg mener. Rett etter jul traff vi hverandre mer yppig i forbindelse med romjulsfester og endte opp på privat nach en del ganger. Jeg er dessverre alt for sjenert for mitt eget beste og så snart jeg merket at jeg begynnte å falle for ham trakk jeg meg tilbake. Dvs at det var alltid han som startet samtaler på msn, sendte sms først og tok initiativ til den eneste filmkvelden vi noen gang hadde. Jeg behandlet hele saken med en viss skepsis siden han sa første gangen vi hadde sex at jeg ikke måtte legge noe seriøst i det. Vanskelig å si om det endret seg for ham etterhvert. MEN, saken er den at han nå har trukket seg så og si helt vekk. Han er høfflig og normal når vi treffes men flørtingen er så og si helt forsvunnet. Vi snakker aldri på msn og telefonen min er like stille. Jeg stusser nå på om jeg faktisk kanskje hadde muligheten en stund til å få noe til å fungere, men at jeg bar eoveranalyserte alt, var alt for paraniod når det kom til hans intensjoner og ike minst ufattelig sjenert. Men er det helt ferdig over og ut? Er det forsent å prøve å komme i kontakt igjen nå, siden han tilsynelatende har gitt opp? Jeg forventer selvsagt ikke at dere har fasitsvar, men hva tror dere? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 du kan jo bare begynne å snakke med han igjen, han tar sikkert lunta fort at du er interessert, vil du ha han? eller bare uskyldig leking? Uansett kan du jo spørre han rett ut om dere kan finne på noe. Er han interessert så vil han helt sikkert finne på noe med deg. Er rimelig lost case hvis han sier nei, da er han over deg og tror du bare vil bruke han... Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er ikke snakk om lek, jeg er helt på knærne forelska. Vi snakker så og si hver dag siden vi har en del felles venner og samme arbeidsplass, jeg vet bare ikke helt hvordan jeg burde gå frem. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Selvsagt har du alltid lov til å prøve igjen Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er ikke over før det er over.. Her er det bare å gjenoppta kontakten og prøve igjen. Har han noen følelser for deg, kommer han til å spille tilbake på denne kontakten. Sjangsene er nok store for at da du trakk deg tilbake og ble passiv, og han var den som hele tiden måtte ta initiativet, tydet han det til at du ikke var intressert. Så da slutta han å ta kontakten. Så kjør på. Du har ikke noe annet å tape enn usikkerheten din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå