Shax# Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ja! Jeg skal kjøpe meg en Soft-Gun. Enten blir det UHC Desert Eagle 44AE(Uten Hop-Up, med BAX-Effekt) eller Taurus PT92(Med Hop-UP, uten BAX-Effekt) Hva er forskjellen på BAX effekt og Hop Up?(Hva er det i det heletatt?) Utgangshastigheten på begge er 70 m/s Jeg skal kjøpe følgene: x2 2000 kuler, 0,12 eller 0,20 gram x2 Ekstra Magasin x1 Maske x1 Smørings middel Tilsammen med Taurus PT92: 1355,50 Tilsammen med UHC Dessert Eagle 44AE: 1306,50 Men drit i prisen, tenk presisjon. Hvilken anbefaler du? EDIT: Ellers så kjøper jeg denne: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?templa...mp;artnr=620037 Men den er dyr.. Endret 1. februar 2009 av mini097 Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hvis du tenker presisjon og driter i pris ville jeg ikke noen av disse, det finne sutrolig mane gode gasspistoler fra 500-1000, mye billigere og da kan man samtidig kjøpe mere gass for samme pris. Slipper å lade for hvert skudd, pistolene er gjerne kraftigere og ofte mer solide. Gå for en gasspistol du hvis du skal bruke under spill edit: www.softguns.no Vil klart annbefale denne butikken, eieren er veldig hjelpsom på telefon www.softgunweb.no www.game-on.no www.hobby-huset.no www.wasteland.no Endret 2. februar 2009 av Douchbag Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hei jeg lurer på om denne handelista ser OK ut, lurer på hvor lenge gassen holder, må jeg spraye inn i hvert magasin jeg skyter hver gang? Screen Shot(Print screen) Endret 2. februar 2009 av mini097 Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Den ser ut som om skal funke fint ja, hvor mye gass pistolen bruker på et magasin kan være veldig inviduelt, noen kan bare skyte et, andre 2-3. Bare husk å fylle på pistolen opp ned ettersom gassen er veske inntil den skytes. Nettingmaske og øyebeskyttelse er også veldig individuelt, de som jeg spiller med bruker nesten bare vernebriller, disse testskyter vi alltid. Kan kanskje spare deg noen kroner? Men ei kule i leppa eller nesa kan svi godt Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Okei...... Men... jeg vil egentlig ha noe elektrisk xD Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Okei...... Men... jeg vil egentlig ha noe elektrisk xD Hvorfor sa du ikke bare det inn the first place? xDwww.softgunbutikken.com har mye snask, vet ikke, kjenne rikke noen som har kjøpt der så du bør nok ringe :O mange billige elektriske der... snok litt men vær kresen! Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Nei men... Vil ikke ha det, men vet ikke hvor lenge gassen holder. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 det holder ei stund, kommer jo an på hvor mye du spammer kuler det da I begynnelsen vil man vel gjerne skyte litt, gå ekstra mye gass og kuler da... Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, men sånn cirka hvor mye gass bruker du på f.eks 10 magasin? Må du spraye en gang for hvert magasin? Isåfall, hvor mange magasin holder 400 ml gass? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 vet jeg desverre ikke på akkurat den pistolen, ring du de er som oftest veldig kundevennlige ettersom det oftest er folk som spiller i felten selv Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kjøp fra utenlandske nettsteder, så får du billigere, og du kan få bedre (Større en 1Joule(Ikke lovlig i norge egentlig, men hvem bryr seg?)) Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 OK. Men jeg kjøpte meg en Taurus PT92 - Gass pistol. Lenke til kommentar
Lasse69 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kjøp fra utenlandske nettsteder, så får du billigere, og du kan få bedre (Større en 1Joule(Ikke lovlig i norge egentlig, men hvem bryr seg?)) Det er ingen begrensing på hvor kraftig et airsoftvåpen er i norge, i følge loven. Skal du bruke den i et spill som er reistrert under NASF, da har du en begrensing alt eter type våpen. F.eks pistol/revolver, 300 fps. Men det er fullt lovlig å kjøpe en pistol som skyter 500 fps, eller 2 joule eller hva som helst, bare den ikke blir brukt i et spill under NASF. SKal trådstarter kjøpe elektrisk våpen, så må han unngå de som bruker 4x aaa batterier for enhver pris, det er rett og slett dårlig leketøy, med 10 meters rekkevidde. Snakker av egen erfaring. Gass er helt klart best, og morsomst å skyte med, forutsatt utetemperaturen er 10+ eller mer. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg kjøpte en Gas gun jeg, og er ikke helt fornøyd, men det er vell fordi det ikke er varmt nok til å bruke gassen enda. Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har en Marui sr-16. Den har jeg ihvertfall vert kjempe fornøyd med, selv om det ikke er en eneste skrue i den som er orginal nå da Har modifisert den med ny gearbox, løp, fjær, stempel, lager, reciever osv osv. 32 skudd i sekundet med 130 m/s Men fra spøk til alvor. Som noen generelle tips vil jeg anbefale deg å holde deg unna (big money)wasteland. De har null peiling på hva de driver med der og er overpriset. Anbefaler softgunweb.no, som har en butikk i bergen under navned ED sport. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå