Alec90 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg lurer på om noen vet om et program som gjør så man kan spille keyboard på pcen? Til å lage sanger på osv.. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 De fleste sequensere støtter det, vil du ha programmet jeg bruker så finner du det på modplug.com, vet at det fungerer der men jeg har ikke prøvd da det holder med ett vanlig tastatur for meg. Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 De fleste sequensere støtter det, vil du ha programmet jeg bruker så finner du det på modplug.com, vet at det fungerer der men jeg har ikke prøvd da det holder med ett vanlig tastatur for meg. Mener at jeg kan spille keyboard med tastaturet på pcen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja men da gjør du som meg da, og bruker modplug tracker. Lager all musikken min ved å bruke tastaturet som keyboard. Lenke til kommentar
Guitarist Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det går eventuelt ann å bruke Guitar Pro 5. Bare sette på piano lyd osv. Ellers så hadde jeg et program som het "Piano chert" eller noe. Søk etter Piano software. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå