Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir sjelden bedt med ut

Anbefalte innlegg

Kom over sjekketråden her på forumet for noen måneder siden, og etter å ha lest mye i den og annet generelt PUA stoff har jeg kommet meg veldig på den sosiale fronten. Har fått bedre kontakt med alle jeg omgås med, og selvtilliten er langt bedre enn før. Dette være seg både gutte og jente venner. Jeg har dessuten blitt langt mer bevist på kino.

Allikevel blir jeg veldig sjelden bedt med ut, så jeg ender alt for ofte opp med å tilbringe helgen alene på en eller annen måte. Dette er noe jeg begynner å bli ganske lei av, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Noen råd? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan jo be med deg selv ut, jeg spør ofte om folk jeg kjenner er gira på å drikke, og da kommer det som naturlig at man ordner et sted man vorser. Samme om du ikke kjenner så mange der, man blir ikke kjent med nye folk hvis man aldri våger :)

men altså kort å greit, ikke vær redd for å spørre om du kan komme på vors hos folk, og gjerne prøv å få til et selv også, hvis du har mulighet til dette ;) Selv bor jeg på hybel så kan bli litt tuklete..

Lenke til kommentar

Ikke vent på å bli bedt over, men be over folk du. Ha et vors eller no. Da er det større sjanse for at de vil ta med deg neste gang.

Du kan også som nevnt ovenfor ta kontakt med folk å spørre om de skal ut, for så om du kan henge på med dem.

Å sitte hjemme og vente på at verden skal servere deg kommer du ikke langt med.

Lenke til kommentar

Sliter litt med det samme som TS. Har hatt lyst til å gjøre det jeg også, men føler det vil virke å være innpåsliten på en måte, eller vil det ikke det?

Bor i en liten leilighet, som ikke er egnet til å ha VORS, da jeg må gå igjennom en kjeller til huseier.

Har også hatt lyst til å be med meg folk, men har ikke turt da jeg er redd ingen ville komme.

Lenke til kommentar

Er ikke noe galt med å spørre.. Kan det hende du aldri blir spurt med ut, siden du aldri spør dem om de vil bli med ut?

Og det er heller ikke værre enn at du spør huseier om det er greit at du vorser litt med noen kamerater i hybelen en dag dere skal ut. Bli enige om en stille-tid da dere skal være ute.

Husk at huseier har vært ung han også, så han veit nok veldig godt at man trenger en fest av og til. :)

Det sosiale liv er ikke mer skremmende enn man gjør det til selv. :)

Lenke til kommentar
Er ikke noe galt med å spørre.. Kan det hende du aldri blir spurt med ut, siden du aldri spør dem om de vil bli med ut?

Og det er heller ikke værre enn at du spør huseier om det er greit at du vorser litt med noen kamerater i hybelen en dag dere skal ut. Bli enige om en stille-tid da dere skal være ute.

Husk at huseier har vært ung han også, så han veit nok veldig godt at man trenger en fest av og til. :)

Det sosiale liv er ikke mer skremmende enn man gjør det til selv. :)

Må gå igjennom en kjeller full av ting og tang, ikke igjennom der huseier bor. Kan jo spørre, har kasnkje rett i det at ettersom jeg aldri har vært flink til å be med meg folk så blir ikke jeg heller bedt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...