Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil ved nedlasting av .exe fil med Windows Vista

Anbefalte innlegg

Sitter på min laptop, og har akkurat kjøpt å installert Fallout 3. Jeg tenkte jeg skal installere patch v1.1.0.35, siden jeg sliter litt med en kræsj når jeg skal forlate Valve 101.

Jeg prøver alle linker som er på Fallout 3 sin hjemmeside, under Downloads, men ingen av de vil bli lastet ned. Altså jeg får startet nedlastingen, men noen ganger gjør den seg brått ferdig med nedlastingen, selvom bare 1 mb av 44 mb er lastet ned. Istad fikk jeg en feilmelding om at kilden ikke er gyldig så den kan ikke fortsette å lastes ned, selvom den allerede var ferdig med 10 mb.

Mitt operativsystem er Norsk Windows Vista Ultimate 32BIT. Har ingen anelse om hvorfor dette skjer, så håper noen kloke hoder her inne kan hjelpe til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter på min laptop, og har akkurat kjøpt å installert Fallout 3. Jeg tenkte jeg skal installere patch v1.1.0.35, siden jeg sliter litt med en kræsj når jeg skal forlate Valve 101.

Jeg prøver alle linker som er på Fallout 3 sin hjemmeside, under Downloads, men ingen av de vil bli lastet ned. Altså jeg får startet nedlastingen, men noen ganger gjør den seg brått ferdig med nedlastingen, selvom bare 1 mb av 44 mb er lastet ned. Istad fikk jeg en feilmelding om at kilden ikke er gyldig så den kan ikke fortsette å lastes ned, selvom den allerede var ferdig med 10 mb.

Mitt operativsystem er Norsk Windows Vista Ultimate 32BIT. Har ingen anelse om hvorfor dette skjer, så håper noen kloke hoder her inne kan hjelpe til.

Kan vel hende at de holder på å oppdatere serveren så linkene ligger bare ute mens de på serveren har flyttet litt på plasseringer.

Lenke til kommentar
Kan vel hende at de holder på å oppdatere serveren så linkene ligger bare ute mens de på serveren har flyttet litt på plasseringer.

Joda, men alle servere under Downloads på FAllout 3-siden? Da er det snakk om WorthPlaying, Filefront etc. Veldig rart om alle skal oppdateres?

Jeg prøvde nettop å laste ned en fil på ca 47mb selv.

Hadde ikke noen problemer.

Prøvd å bruke opera?

Det tenkte jeg ikke på. Skal teste med IE å se hva som skjer. Den ser ut til å bevege seg fremover iallefall, men går jo drit tregt (sitter på naboen sitt nett). Endelig internett imorgen - den 3 ukers ventetiden er lei altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...