€uropa Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) ... Setter veldig stor pris paa om noen hjelper meg fQr colan blir kald ! Kald cola er en fæl ting det. Jeg har aldri opplevd lignende, men kanskje du har stilt inn PS3-en på feil oppløsning? Høhø! Endret 1. februar 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Litt artig ja Men ser nok ikke hvorfor det skulle vært et gullkorn Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Var nesten som jeg trakk bittelitt på smilebåndet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Litt artig ja Men ser nok ikke hvorfor det skulle vært et gullkorn Det er mange mindre morsomme gullkorn. Jeg syntes dette var fantastisk morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 cola er normalt sett kald i utgangspunktet, og blir varm. kald cola = wants, varm cola = no thanks Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Årh, nå er jeg sur på meg selv... Det sier seg selv at varm cola er fælt, så da klarte jeg å lese feil... Jeg trodde det sto at varm cola var fælt, og da er det jo ikke noe feil.... Dumme meg Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette var et noe morosmt gullkorn, men jeg tok ikke ps3 biten, anyone? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 fnis, det må være veldig kaldt i rommet hvis varm cola blir kald mens du venter Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gullkorn har dessverre pedalt litt i det siste. Har trukket litt på smilet men ikke ledd skikkelig og virkelig tenkt at her har man et gullkorn. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hahahaha leste den tråden for en stund siden om karen som skulle se wanted Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Gullkorn har dessverre pedalt litt i det siste. Har trukket litt på smilet men ikke ledd skikkelig og virkelig tenkt at her har man et gullkorn. I det siste? Synest det går år mellom kvar gong det kjem noko bra her eg. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Cola er da ikke kald i utgangspunktet? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Når man tar den ut fra kjøleskapet, hvor den helst skal oppbevares, er den kald. Det er ikke så godt å drikke cola som er blitt varm. Endret 7. februar 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Isbitmaskin gjør susen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå