Gå til innhold

C#: Hvordan begrense båndbredden i et multithreaded nedlastingsprogram?


Anbefalte innlegg

Jeg driver på med å lage et slags nedlastingsprogram, men har et problem...

Jeg må få til en metode å begrense båndbredden på.

 

Programmet har som sagt mange nedlastingstråder, og jeg må begrense den samlede båndbredden av disse.

 

Har lest litt på wikipedia om Token Bucket og Leaky Bucket, men er litt usikker på hvordan jeg skal implementere dem.

 

Eventuelt, finnes det andre ting jeg kan bruke, som f.eks. QoS, BITS eller lignendes?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...