Gå til innhold

Sportsmaster CF Multi Styrkebenk 352 - noe å ha?

enurweb

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har i dag bare noen enkle manualer hjemme og nå føler jeg behovet for å ta det et steg videre.

Kunne tenkt meg en benk som Sportsmaster CF Multi Styrkebenk 352 hvor jeg kan utøve benkpress, få brukt manualene mine og noen andre smø øvelser som denne tillater.

Spørsmålet er rett og slett om noen har erfaringer med denne benken eller Sportsmaster i det hele tatt? Den koster 1600 kroner inkl MVA + 1000 kroner i frakt.

Kanskje finnes det et bedre alternativ til rundt 2000 kroner inkl. frakt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke mål har du med treninga? Har trent med et sånt apparat på jobben før og jeg ble skuffa over kvaliteten, ble fort skranglete, samt at den tåler lite total vekt. Å få til god armplassering i benkpress er heller ikke så lett.

Blir kanskje litt dyrt da men om du tenker å bli sterk og få gjort gode øvelser som knebøy og frontbøy så ville jeg vurdert dette: Link Kvaliteten er en helt annen og vektbelastninga du kan legge på er langt høyere, du har også sikringsbøyle for knebøy\benk. Du kan også få kjørt øvelser som inverted rows, stangroing, MP etc. I praksis trenger du ikke treningskort på studio om du investerer i noe sånt, evt spleiser med en venn eller 2 og har et rom med plass :) Om du i tillegg kjøper ei chins-stang så har du vell så og si det du trenger? ;)

Lenke til kommentar

Takker for svar og anbefalninger!

Jeg har ikke som formål å bygge noe seriøst med muskler i grunnen, bare holde meg i generelt bra form.

Nå fikk jeg høre av en kompis som hadde kjøpt seg en Nordic 290 Powerbench at jeg kunne få kjøpt den av ham for 2000 kroner. Da slipper jeg jo frakt og han hadde kun brukt den 2 ganger.

Kameraten min betalte 3000 kroner for den og vil selge pga det ikke var den benken han hadde sett for seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...