Celsior Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 min Chieftec PSU røk sånn uten videre. Bedritne greier spør du meg. Og du mener du har grunnlag for den påstanden etter én dårlig erfaring med Chieftec? hmm, la meg tenke; ja... Hvorfor? Kan det ikke ha vært en produksjonsfeil på din, mens de neste 100 var feilfrie? Hva legger du til grunn for å påstå at Chieftec PSU'er er bedritne etter at du har opplevd én som har gått i stykker? Er litt nysgjerrig på det svaret... hvis du har noe svar da. Det som har skjedd er at PSU'en slokna pga to dunk i kabinettet som følge av flytting av maskinen til stua. Da jeg tok ut PSU'en og åpnet den kunne jeg ikke umiddelbart se hva som var feil. Det jeg så var et produkt som så ut til å være slengt sammen i en fei: En rekke deler i PSU'en var rett og slett bare limt sammen. Jalla greier... Så følgende, skal ikke jeg anta at alle Chieftec PSU'er er ubrukelige. Det er bare dette inntrykket jeg fikk... Antagelig så var det nok en uskyldig liten kontaktfeil et eller annet sted. Delen er for tiden inne til retur hos Komplett Idiot.no. Uansett her er en link av en thread jeg posta for så ikke lenge siden. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...5648&highlight= Lenke til kommentar
Leon Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 hei jeg har Chieftec 360W psu (original til et Dragon-kabinett) den funker da helt fint, pcn min flyttes ofte til og fra LAN osv. og jeg har aldri merket noe. (og når jeg åpnet den så det ut som skikkelig arbeide, ingenting løst, nesten alt var festet med skruer osv....) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Så følgende, skal ikke jeg anta at alle Chieftec PSU'er er ubrukelige. Det er bare dette inntrykket jeg fikk... Antagelig så var det nok en uskyldig liten kontaktfeil et eller annet sted. Delen er for tiden inne til retur hos Komplett Idiot.no. Ok. Har nemlig to kamerater med Chieftec kabinett og tilhørende PSU. De har virket bra, men skal ikke dermed si at jeg har grunnlag for å påstå at Chieftec lager bra PSU. Vi har vel ikke grunnlag for verken det ene eller andre noen av oss. At de så billige ut inni kan så være, men det kan jo hende at de virker bra allikevel Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har Chieftec 360W PSU jeg også...bråker ikke i det hele tatt...har lest at støynivået skal være på 12db...det tror jeg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå