Jørgen Sørheim Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 ikke så mye, egentlig.. byttet min ut med en enermax 431w med to vifter@5v, dog.. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har Chieftec 360W, og den bråker svært lite. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Om du kjøper den med to vifter, kan du jo bare koble de i serie, om du synes de bråker. Da vil de gå på 6v. Og fortsatt klare å kjøle. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har 360 Watter'n selv, og den bråker ikke. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 ikke så mye, egentlig.. byttet min ut med en enermax 431w med to vifter@5v, dog.. Og Enermax'en funker fint eller? Hadde tenkt til å kjøpe meg en sånn en, men så ble jeg advart av en kamerat som ble utplassert på Microplex en uke om at disse PSU'ene har mange produksjonsfeil... :-? Lenke til kommentar
torry Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har Chieftec Midi, 360 W tror jeg, og synes den bråker litt for mye til å ha den som musikk server stående i stua. Når det er sagt så bråker den mye mindre enn det forrige kabinettet mitt. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Var det Chieftec du sa, hmmmm.... ...jo, Chieftec bråker så mye som dette: |---------------------------------------------------| Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Og Enermax'en funker fint eller? Hadde tenkt til å kjøpe meg en sånn en, men så ble jeg advart av en kamerat som ble utplassert på Microplex en uke om at disse PSU'ene har mange produksjonsfeil... :-? ja, jøss. har hatt den i halvannet år, og aldri hatt noe problem.. viftene har stått på 5v hele tiden. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Sett inn en 12/19dB papst-vifte hvis det skulle bli for mye støy. Det koster bare 150,- og du er kvitt støyproblemet ! Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Vifta i "døra virker sjenerende". Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 (...)advart av en kamerat som ble utplassert på Microplex en uke om at disse PSU'ene har mange produksjonsfeil... :-? Har Enermax, og den funker helt fint. Hatt den i ett år nå, og den har aldri hatt noe trøbbel. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 min Chieftec PSU røk sånn uten videre. Bedritne greier spør du meg. Hadde jeg hatt muligheten til å få pengene igjen for returen så tror jeg nok at jeg hadde gått for LePont eller Fortron/Source. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 min Chieftec PSU røk sånn uten videre. Bedritne greier spør du meg. Og du mener du har grunnlag for den påstanden etter én dårlig erfaring med Chieftec? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Mi PSU vifte kjører på en ca 1500rpm noe som skal tilsi en 12-20dB noe som er absolutt støysvakt (hvis rpm måleren er riktig). Den produserer i allefall ikke noe støy den jeg har. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 strømm forsyningen bråker ikke så veldig mye nei men vifta i døra er en annen sak :s Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 min Chieftec PSU røk sånn uten videre. Bedritne greier spør du meg. Og du mener du har grunnlag for den påstanden etter én dårlig erfaring med Chieftec? hmm, la meg tenke; ja... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 min Chieftec PSU røk sånn uten videre. Bedritne greier spør du meg. Og du mener du har grunnlag for den påstanden etter én dårlig erfaring med Chieftec? hmm, la meg tenke; ja... Hvorfor? Kan det ikke ha vært en produksjonsfeil på din, mens de neste 100 var feilfrie? Hva legger du til grunn for å påstå at Chieftec PSU'er er bedritne etter at du har opplevd én som har gått i stykker? Er litt nysgjerrig på det svaret... hvis du har noe svar da. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Min er vertfal bra, har en 340 watts Chieftec, kompissen min kjøpte en brukt han oxo, begge virker bra de støyer nesten ikke. Har hørt at Enermax ikke var så bra når det gjaldt overklokking. En på forumet som refererte til en test, men husker ikke link dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå