Gjest Guest_weird_* Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 eg er en gut på 15år. i ukedagene våkner eg helt fint med vekkerklokke og ingen problemer. men i helgene vil eg sove lenge så eg skrur av vekkerklokken. og blir vanlig vis vekket av foreldre kl 10.00 ( de vil vel ikke miste søvn rytmen) men når de vekker med kl 10 sier de selv ( eg husker ikke noe av det) at eg er våken og snakker med dem. men så sover eg igjen og blir vekka ca 12.00 er det veldig merkelig fordi mamma el pappa. spør hvorfor eg ikke sto opp kl 10. og eg ikke husker og bli vekka da. hva skjer? takk for svar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kjenner mange som gjør det. Er vel bare at du er trøtt. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hah, dette kunne godt vært mitt emne. Jeg føler det akkurat på samme måte. Jeg husker knapt noe fra jeg blir vekket. Noen ganger husker jeg ikke at jeg har skrudd av alarmen på mobilen - og kan til og med ende opp med å våkne med mobilen under dyna, temmelig forvirret. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 eg har vært sån i 8måneder nå. eg spurte fastlegen sist sjekk. han sa eg burde legge om søvnrytmen. enkelt og greit.. men alikavel så vanskelig:) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kanskje du bare har kommet inn i en rytme som gjør at du ikke husker det? Av en eller annen merkelig grunn hadde jeg ene vekkerklokken på kl. 03.20 hver eneste jævla natt i noen uker, uten å egentlig legge merke til det. Bare våknet opp og slo den av, for så å gå og legge meg igjen... Joda... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Var en periode jeg konsekvent slo av alarmen og la meg til å "sove" igjen, i søvne. Ikke faen om jeg skulle våkne, nei! Fiks døgnrytma di, så kommer det der av seg selv. Evt. overtal foreldrene dine til å la deg sove ut. Ungdom har naturens rett på sin side mtp døgnrytme-kaos. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har samme opplegget, dog gjelder det også i ukedagene. Blir vekket ca. 07:15, men ofte blir jeg igjen vekket rundt 07:30 uten å huske å bli vekket før. Vil tro dette er ganske så normalt, og er ellers ikke noe spesielt problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå