Drittsekken Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Noen som har prøvd å innstallere Pod på Win XP med NTFS? Fikk først problemer å installere spillet, klaget på at det ikke var plass på disken. Fikk så tak i en annen disk som jeg formaterte med FAT32. Da fikk jeg installert spillet. Men får problemer når jeg skal installere PodPatch 2.1. Får opp melding om "Unable to update Ubi.ini". Ubi.ini er IKKE skrivebeskyttet. Forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvor gammelt er Pod? Hvis det er gammelt så kan det hende at XP ikke supporter den. Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Gammelt...1996 tror jeg. Er klar over det, men det hadde vært digg å fått det til. Det er jo tross alt ett av de kuleste bilspill gjennom tidene. Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg tror dessverre det ikke kommer til å funke hvis du ikke finner en XP patch for pod. Har et forslag som du kan prøve ut da. Prøv å sett Compatiability mode til Windows 95 eller 98/ME. Hvis du ikke vet hvor du finner Compatiability så si ifra. Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 har prøvd det. spillet fungerer, men jeg får ikke innstallert patchen (på 35MB). Får vel kanskje bite i det og rote frem den gamle 200MMX'en med 3DFX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå