ths28540 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) hei. vI ER EN FAMILIE PÅ 4 2 VOKSNE OG TO BARN (7 OG 10 ÅR) SOM RESER TIL FLORIDA I APRIL. Vi trenger litt råd og vink før vi drar. da vi bare har 3 dager trenger vi di tipsene vi kan få. 1. er det mulig å gjøpe brukte 3 dagers pass til en billig penge i Florida ? pass som det er flere dager igjen på ? Hvilke parker er best å besøke på samme dag ? Universial og Universel studios er forskjellige parker hvilke er best og hvilke parker er best å kombinere med nevnte? Sea world er det ute eller er det fortatt en highlight, og hvilken park kombineres best med denne. Disney er jo et MUST, men hvilke parker er best og i hvilken kombinasjon? Tusen takk TG Endret 1. februar 2009 av ths28540 Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 I Disney er vel Magic Kingdom og Animal Kingdom det beste for barn, og i tillegg har Disney World to badeparker, Blizzard Beach og Typhoon Lagoon som også pleier å falle i smak. Da alle parkene er store kommer dere antagelig til å bruke en dag i vær av dem. Lenke til kommentar
Johnsen89 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 har jobbet i disney år i et halvt år, disney world består av 4 parker, animal kingdom, epcot, hollywood studioes og magic kingdom Med barn på 7 og 10 år vil jeg anbefale animal kingdom, hvor du kan se alle verdens dyr, gå på safari osv her bør en ha en hele dag Hollywood studioes, en nokså liten park, hvor en kan se hvordan disney ble til, koslig park :)Og magic kingdom som er kjekkes for barna, hvor de kan møte allle prinsessene, ole brum og vennene hans osv Univesal, og universal studioes er akkoratt det samme Du tenkte muligens på hollywood studioes I Universal studioes ville jeg hatt en hel dag Lenke til kommentar
Ismann Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei, vi hadde Orlando-park-runden i januar i fjor. Utolig fin tur. Jeg hadde helt klart prioritert Magic Kingdom først. Dette er jo her Mikke Mus, Donald og Co faktisk bor og er utrolig moro for barn. Du kan faktisk gå inn i huset til mikke mus og se hvordan han har det. Ungene blir super begeistret. Magic Kingdom ligger litt utenfor Orlando så det tar fort en time med transport osv. Spørs litt hvor du skal bo. Magic Kingdom er jo gigantisk med båt eller lite tog som tar deg fra parkeringsplassen og inn. Magic Kingdom tar en hel dag. Stor park, mye å gjøre i tillegg. Som nevnt tidligere her så er Animal Kingdom Park også veldig bra for barn. Men det er jo egentlig alle dyreparker. Dyr er jo moro! Men Animal Kingdom er bare litt mer "disneyfisert" dyrepark. Du har også safari-tur og elvebåt tur med dyr i Magic Kingdom. Skal du dele opp noen parker så hadde jeg valgt å dele opp kanskje en av vannparkene til Disneyworld sammen med SeaWorld. Du kan f.ekes stikke fra morgenen og bade i en av badeparkene for så å dra til Sea World å få med deg showet til Shaumu(spekkhogger) på kvelden. Det er verdt å få med seg. Når det gjelder steder å bo så finnes det en hel haug med muligheter. Vi bodde på et leilighetskomplek i sentrum av Orlando. Men hadde vi reist på nytt tror jeg hadde valgt et eget barnevennlig hotell slik som dette jeg fant. Ellers har jo også Disney mange hotell som det nok er moro å bo på. Men de kostet litt ekstra da vi sjekka priser for et år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå