Autodidact Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 3G — har aldri sett Edge symbolet på telefonen, i motsetning til på fruens iP. 8o) Men nå er det noe som ikke er som det skal, for jeg får ikke slått på "Data Usage" i det hele tatt. Vet ikke hvor lenge det har vært slik, for jeg bruker det vanligvis ikke tele-data annet enn i nødstilfeller, så min totale bruk på 3G er 1.55 MB siden jeg fikk telefonen. Får ikke opp så mye detaljer i preferansevinduet, og ikke får jeg endret på noe heller — selv etter en omstart ... Kanskje jeg har patcha noe ihjel? 8o( Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg får nemlig KUN edge, har aldri sett 3G tegnet på min tlf. Må ha gjort noe feil med carriersettings.db3 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hvis du vil ha en kopi av min(/orginale) for referanse / en ny kjangse, så kan jeg hente den ut til deg. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Har sikkerhetskopi, men ellers takk. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvem er klar for Palm Hurricane!? WebOS viktigste oppdatering (noensinne) kommer i høst, og slate kommer 1. kvartal. En lys fremtid for oss webOS tilhengere! Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen av dere som klarer å instalere 1.4.5? Jeg har at&t pre plus men jeg klarer ikke instalere oppdateringen, selv om den skal ha vært lagt ut idag. Får beskjed om at jeg har nyeste versjon(1.4.2) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ikke myer mer hjelp en gloating herfra, jeg har kjørt 1.4.5 lenge, men så har jeg da også betalt "en arm" for en tysk standard Pre. Det eneste jeg kan oppmuntre med er at du mest sannsynlig ikke er i første bolk som får den. Det er en kjensgjerning at ikke alle slipper til samtidig. Og ja, jeg gleder meg som den ungen jeg er til 2.0 — det skal bli så inn i helv___ bra! Håper bare det hjelper betydelig på fartsopplevelsen på Pre. Dog, er jeg mer enn trolig kandidat til neste generasjons maskinvare også, for hverken iOS eller Android har pirret meg i det hele tatt. Etter å ha litt fartstid med iPad, må jeg si jeg gleder meg sykt til PalmPad'en blir lansert. Det skal bli så sykt hoverende gøy å gni skikkelig effektiv bruk / fleroppgavekjøring i trynet på dem som har valgt Apples så alt for begrensede produkter. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Sood also has been engaging in a discussion on Palm's Facebook page where he notes that what we've seen of webOS 2.0 thus far is "just a taster" and that using it is "like wearing velvet." Tror at 2.0 vil bli veldig mye mer polert, skrolling og navigering på telefonen vil gå som smurt, 2.0 blir flotte saker :) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Tenkte ikke på det slik når Sood brukte referansen til silke, men det virker som en fornuftig forståelse. Lenke til kommentar
trulsn Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hei. Hvordan er dt med norkse tegn på Palm Pre. Er det et herk med kombinasjoner? ...eller finnes det enkle snarveier? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg syntes det er litt herk. Symbol tast - a - trykk på "å" på skjermen. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har flere ganger tenkt på å grave i filene på Pre'n for å endre rekkefølgen i symbol-lista, så våre kjære tegn kommer først og vi dermed har et reelt alternativ til å flippe fingern opp på skjermen når vi skriver. — men det var det å gjøre noe da, ikke bare tenke på det ... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Bruker AutCorrectEdit, jeg. Har laget meg en kjekk liten ordliste, så æ ø å er ikke noe problem lenger. Går kjappere enn knappekombinasjoner på andre tastatur. Anbefales. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 NAIS! Lastes ned gjennom preware? Hvordan lager man ordliste? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hva trigger du på da, og hvordan blir det med utbytting til store vs små bokstaver ettersom det trengs? Lenke til kommentar
æLenn Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hoi igjen, alle. Har fått en AT&T unlocked Pre Plus med amerikansk App Catalog. Men - jeg må oppgi et amerikansk kredittkort/amerikansk adresse for å kunne handle der. Noen som kjenner til en enkel workaround? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) ... Endret 23. september 2010 av O:M:A Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Ikke akkurat slik man skal / har lov å dele her! {.org} Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 skulle gjerne ha betalt, men det lar de meg ikke gjøre. Har akkurat funnet ut at jeg ikke er dekket av forsikring pga amerikansk mobil I europa. Palm I england nekter å ta imot min pre plus. Så må fikse min mini jack ingang selv. Og kjøpe nytt touchstone back cover siden lading med touchstone ikke funker. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Derfor kjøpte jeg min — dyrt, fra Norge. Men, selv om det er litt slark i jack'en av og til, er det ikke aktuelt å sende den bort — det blir et for stort savn å være uten. Frau'en "klager" ofte på at jeg fikler med mobilen min til stadig, og jeg kan ikke forsvare meg med annet enn at WebOS er så forbanna mye mer gøy en hennes iOS/Phone. 8oÞ Ellers har kanskje enkelte utviklere en PayPal konto åpen for "tilfeldige innskudd" ... Poenget mitt var ikke situasjonen Palm har satt oss i, men at man ikke snakker høyt om løsningen — spesielt ikke hvor det er imot reglementet. Har du forsøkt å måle om bakplaten din er som den skal være, at det induseres noe spenning og at det er kontakt videre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå