Gå til innhold

Diskutér Palm Pre her!

Abba91

Anbefalte innlegg

3G — har aldri sett Edge symbolet på telefonen, i motsetning til på fruens iP. 8o)

Men nå er det noe som ikke er som det skal, for jeg får ikke slått på "Data Usage" i det hele tatt. Vet ikke hvor lenge det har vært slik, for jeg bruker det vanligvis ikke tele-data annet enn i nødstilfeller, så min totale bruk på 3G er 1.55 MB siden jeg fikk telefonen. Får ikke opp så mye detaljer i preferansevinduet, og ikke får jeg endret på noe heller — selv etter en omstart ...

Kanskje jeg har patcha noe ihjel? 8o(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ikke myer mer hjelp en gloating herfra, jeg har kjørt 1.4.5 lenge, men så har jeg da også betalt "en arm" for en tysk standard Pre. Det eneste jeg kan oppmuntre med er at du mest sannsynlig ikke er i første bolk som får den. Det er en kjensgjerning at ikke alle slipper til samtidig.

Og ja, jeg gleder meg som den ungen jeg er til 2.0 — det skal bli så inn i helv___ bra! Håper bare det hjelper betydelig på fartsopplevelsen på Pre. Dog, er jeg mer enn trolig kandidat til neste generasjons maskinvare også, for hverken iOS eller Android har pirret meg i det hele tatt.

Etter å ha litt fartstid med iPad, må jeg si jeg gleder meg sykt til PalmPad'en blir lansert. Det skal bli så sykt hoverende gøy å gni skikkelig effektiv bruk / fleroppgavekjøring i trynet på dem som har valgt Apples så alt for begrensede produkter.

Lenke til kommentar
Sood also has been engaging in a discussion on Palm's Facebook page where he notes that what we've seen of webOS 2.0 thus far is "just a taster" and that using it is "like wearing velvet."

Tror at 2.0 vil bli veldig mye mer polert, skrolling og navigering på telefonen vil gå som smurt, 2.0 blir flotte saker :) :)

Lenke til kommentar

skulle gjerne ha betalt, men det lar de meg ikke gjøre. Har akkurat funnet ut at jeg ikke er dekket av forsikring pga amerikansk mobil I europa. Palm I england nekter å ta imot min pre plus. Så må fikse min mini jack ingang selv. Og kjøpe nytt touchstone back cover siden lading med touchstone ikke funker.

Lenke til kommentar

Derfor kjøpte jeg min — dyrt, fra Norge. Men, selv om det er litt slark i jack'en av og til, er det ikke aktuelt å sende den bort — det blir et for stort savn å være uten.

Frau'en "klager" ofte på at jeg fikler med mobilen min til stadig, og jeg kan ikke forsvare meg med annet enn at WebOS er så forbanna mye mer gøy en hennes iOS/Phone. 8oÞ

Ellers har kanskje enkelte utviklere en PayPal konto åpen for "tilfeldige innskudd" ... Poenget mitt var ikke situasjonen Palm har satt oss i, men at man ikke snakker høyt om løsningen — spesielt ikke hvor det er imot reglementet.

Har du forsøkt å måle om bakplaten din er som den skal være, at det induseres noe spenning og at det er kontakt videre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...