Abba91 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Her kan man diskutere Palms nye satsning: Palm Pre. # High-speed connectivity (EVDO Rev. A or UMTS HSDPA) # Wi-Fi 802.11 b/g # Integrated GPS # Large 3.1-inch touch screen with a vibrant 24-bit color 320x480 resolution HVGA display # Gesture area, which enables simple, intuitive gestures for navigation # Slide-out QWERTY keyboard # Email, including Outlook EAS (for access to corporate Microsoft Exchange servers), as well as personal email support (POP3, IMAP) # Robust messaging support (IM, SMS and MMS capabilities) # High-performance, desktop-class web browser # Great multimedia experience and performance (pictures, video playback, music), featuring a 3-megapixel camera with LED flash and extended depth of field, and a standard 3.5mm headset jack # Bluetooth 2.1 + EDR with A2DP stereo Bluetooth support # 8GB of internal user storage (~7.4GB user available) # USB mass storage mode # MicroUSB connector with USB 2.0 Hi-Speed # Proximity sensor, which automatically disables the touch screen and turns off the display whenever you put the phone up to your ear # Light sensor, which dims the display if the ambient light is dark, such as at night or in a movie theater, to reduce power usage # Accelerometer, which automatically orients web pages and photos to your perspective # Ringer switch, which easily silences the device with one touch # Removable, rechargeable battery # Dimensions: 59.57mm (W) x 100.53mm (L, closed) x 16.95mm (D) [2.35 inches (W) x 3.96 inches (L, closed) x 0.67 inches (D)] # Weight: ~135 grams [4.76 ounces] I følge Palm skal den komme til Europa snart! En ganske så utfyllende hands on av Palm Pre: http://treocentral.com/content/Stories/2322-1.htm Endret 27. februar 2009 av Abba91 Lenke til kommentar
Odle Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet om den kommer til Norge? Lenke til kommentar
pera99 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet om den kommer til Norge? I utgangspunktet er denne låst på Sprint, og kommer ikke til Europa. Men ting kan endre seg... Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Feil, palm pre kommer til Europa samtidig som den blir lagt ut for salg i USA. Da i en GSM\UMTS versjon. Kilde Lenke til kommentar
pera99 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Feil, palm pre kommer til Europa samtidig som den blir lagt ut for salg i USA. Da i en GSM\UMTS versjon. Kilde Herlig Lenke til kommentar
Katnosa Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Den ser lekker ut, men det viktigste for meg er om jeg kan føre over all informasjonen jeg i dag har liggende på min Palm PDA (en T3) til denne. Er det noen som kjenner til det? Lenke til kommentar
Norminator Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 ser utrolig lekker ut! men helt sikkert dyr nok også. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Virker ok ut, har NULL kjenskap til Palm og er ikke sikker på om det er et lurt kjøp for en som bytter ofte. tror ikke det er Palm som tiltrekker folk flest.... Men hadde vert artig å prøvd den :-) Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Er veldig spent på denne, spesielt pga OS'et. Hvis det er noe å utsette på den må det være at tastaturet er "under" og ikke på siden slik som på feks HTC. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 http://www.mobilen.no/wip4/26-minutters_vi.../d.epl?id=35755 26 minutters video om godsaken Kommer denne i Norske butikker? Å når kommer den ut Nå har jeg hatt en del telefoner med sidestilt tatatur så jeg ser frem til å få tastaturet på riktig sted igjen :-) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 http://www.tu.no/forbrukerteknologi/it/article195363.ece nok en link Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 http://www.palm.com/uk/en/ Her er det bare å signe seg opp Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) For de som ikke har sett denne enda Endret 25. februar 2009 av Abba91 Lenke til kommentar
Odle Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Den vil jo hente kontaktinformasjon fra mange forskjellige kilder (Facebook, gmail osv.), men hvordan skal den vite hva som "hører sammen"? Må dette bli gjort manuelt? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Den vil jo hente kontaktinformasjon fra mange forskjellige kilder (Facebook, gmail osv.), men hvordan skal den vite hva som "hører sammen"? Må dette bli gjort manuelt? Mener dette skal gå automatisk Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 http://www.mobilen.no/wip4/naa_kommer_palm.../d.epl?id=35837 Kommer til Europa Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Håper virkelig denne kommer til Norge! Ser veldig bra ut! Spent på prisen da, denne kan bli dyr. Vil en GSM/UMTS versjon i Europa bety at den ikke får Wifi? Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Håper virkelig denne kommer til Norge! Ser veldig bra ut! Spent på prisen da, denne kan bli dyr. Vil en GSM/UMTS versjon i Europa bety at den ikke får Wifi? Hvis den kommer til Norge så er jeg 99 % sikker på at den kommer med WIFI Lenke til kommentar
Fromp Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvordan blir det egentlig med programmer til WebOS ? Det gamle Palm-systemet hadde jo mange programmer, men det begynner å bli en del år siden. Blir det noe lignende Ovi Store eller AppStore fra Palm ? Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Programmene lages i CSS, XML om JavaScript så selv om det sikkert ikke er så mye å velge i på launch så burde det komme stort utvalg ganske kjapt Gleder meg forresten som en unge til denne kommer. Ser ut til å ha mange av de funksjonene jeg virkelig har savnet ganske lenge i en telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå