cybervision_ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Begynte på MGS4 i går og spilte til Act 2, trodde det lagret seg slik som de fleste andre PS3 spill men da jeg startet på nytt var jeg helt i åpningen igjen. Jeg spiller lite spill og jeg orker ikke spille gjennom en gang til. Derfor la jeg inn enn 100% savegame jeg fant på nett i håp om å kunne velge Act 2 der, men da begynte bare noen TV-kanaler å rulle over, disse "cut-scenene" som kommer innimellom med blekkspruter, gamshow, treningsvideo osv... Slettet spillet og savegames, installerte på nytt og når jeg nå velger new game så begynner bare TV-kanalene å rulle og jeg må trykke PS-knappen for å komme ut av elendigheten. Hva skjer? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Haha, jeg kjenner meg igjen i akkurat det du sier. Største grunnen til at jeg la vekk spillet og aldri har spilt det igjen. Skjønte aldri sammenhengen i cut-scenene. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 TV-kanalene er til for at du skal slippe å se på en kjedelig "loading-bar". Når TV-kanalene kommer frem, må du ikke avbryte, spillet laster. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hvor lenge skal det loade da???? Har sittet i ihvertfall i 5 minutter nå... Jeg vil bare begynne på nytt, (eventuelt act 2 der spillet ikke lagret) Og der kom den tilbake til start... Endret 1. februar 2009 av cybervision_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå