Gå til innhold

Kompletts PC-bygger oppdaterer ikke prisene?

Anbefalte innlegg

Jeg hjalp en venn med å sjekke priser på ferdigbygde priser i kompletts PCBygger da jeg stusset over noe... Prisene der var mye høyere enn ellers i websjappa deres. Eksempel:

Pcbygger: Amd athlon xp2500 1.833ghz 333mhz bus socket a (barton) prosessort, 512kb (250.0 (hva betyr dette tallet? En del av prisen?)) // 1801 :o

Normal webbutikk på komplett:

116244 AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz bus

- Socket A (Barton) prosessor, 512kb På lager:

100+ 1,269

Her koster den 1,269 kr... wtf? er ikke PCbyggeren synkronisert? Vil prisen bli lavere enn det den står fra pc byggeren? Velvel, jeg får sende komplett en mail når ferien er over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
komplett :grumpy:

Igjen; et ufattelig smart innlegg av deg UTEN å sjekke hvordan ting faktisk er.

Sett opp en PC og sjekk den TOTALE prisen. Så åpner du opp et nytt explorervindu og legger du inn de samme produktene inn i vanlig handlekurv. Sjekk forskjellen. Det vil skille ca. 7-800 kroner, dette er pc-produksjonspenger som også innbefatter 3 år produktgaranti og på stedet service.

Btw, det tallet som det ble spurt om her, er antallet produkter på lager (ikke vrient å sjekke...). Det er tallet man bør se på når man bestiller, i stedenfor å legge ting til pc-produksjon som ikke finnes på lager og så sende sure mailer og ringe sinna telefoner og spørre hvorfor i helv... ikke pc'en er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...