Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Finne telefonnummer ved hjelp av utenlands regnr.


GrandMa

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er en kuk. Jeg jobber nattevakt på en bensinstasjon og hyggelig som svigers var fikk jeg låne bilen bort. På jobb kommer det en nederlender og skal betale bensinen med Maestro, noe som vi ikke tar. Ettersom han ikke visste hvor det var en minibank ble jeg med han i bilen for å vise ham (2 på jobb). Etter at vi er kommet tilbake og han har gått finner jeg ut av at bilnøkkelen til svigers sin Citroen Berlingo ikke er tilstedeværende i den lommen jeg hadde lagt den. Etter 3-4 timers infernalsk leting over hele stasjonen kan jeg bare konkludere med at den har sklidd ut av lommen i bilen til nederlenderen.

 

Han skulle bare være her en uke på ferie sa han og jeg tenkte jeg skulle prøve å spore opp jævelen. Jeg har registreringsnummeret hans, men jeg kan bare få tak i telefonnummeret til norske reg nr (politiet har en slags sms-tjeneste). Noen som har peiling på hvordan jeg kan kontakte han?

 

Tilleggspørsmål: Jeg tror ikke de har reservenøkkel, hva gjør vi nå? Jeg har funnet et kort med en 4 tegn lang kode med et bilde av en nøkkel på, men den sier meg lite.

 

Har det skikkelig jævlig nå. Hjelp meg!

 

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke spesielt stor kjenskap til Nederland,så noen direkte hjelp kan jeg ikke komme med, dessverre. Men kanskje du kommer et stykke på vei hvis du kontakter ambassaden deres i Oslo og spør om hvordan du kan få tak i navnet til vedkommende via nederlandsk biltilsyn eller lignende:

 

http://www.netherlands-embassy.no/

 

Men det kan jo hende du er heldig og får den tilbake når han finner den på gulvet i bilen sin da.

Endret av Magnum p.i.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...