Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lite sex på byen, mange som "søker forhold"

Gjest Guest_Torres_*

Anbefalte innlegg

TheMartine, blir du med på et game WC3?

du skal vel ikke tilfeldigvis på TG? ;p

Uansett, jeg er litt uenig med at det er _masse_ bra damer på lan. Riktignok er det noen som er dugbare (nå tenker jeg på puling da) men det er relativt vanskelig å komme ned i buksa på dem på lan. Man drar ikke på lan på å få knull liksom.

til trådstarter ville jeg anbefalt å følge guiden den ene brukeren skrev, den funker garantert å du vil få nok av pul. Derimot vil du ikke ende opp i damenes favør neste gang du møter dem fordi de kommer til få føle seg "spilt". Vil du ende opp som en player så må du gjerne det men da har du iallefal mistet respekten min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, Tor Ølberg, jeg spiller bare WC2, SC og alt som kom ut rundt da.

Ja, jeg skal tilfeldigvis på TG.

Neida, jeg kødda nok litt med damer på LAN. Skjønt, nå er det alltids masse babes der, og stadig flere er ikke med kjæresten sin. Men jeg håper for guds skyld det blir slik en dag at dataparty er synonymt med sjekking.

...da tar jeg heller opp sjakk, eller noe =/

Lenke til kommentar

Hehe som jeg sa, man drar ikke på lan for å få seg ligg. Siden du spiller ol skool spill. Du spiller vel ikke tilfeldigvis Red Alert? 1en såklart.

Sku likt å banke deg i Red Alert 1 og ja det funker på nettverk i winxp \o/

Ellers kan jeg alltids konvertere over til wc2 skal alltids klare meg der også.

Beklager for Off Topic :p

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar

Hva mener du? Tenker du di blonditøsa som springer rundt å selger den derne rosa drikken som smaker vann blanda med piss? Joda godt mulig.

Tror ikke jeg ville "trødd" noen på et lan... Det blir feil hvis du fatter. Men for all del, hvis det er din ting så må du gjerne kjøre på å "kjøre" så mange gamers du kan finne. Det er nok av dem på TG. :))

Du svarte ikke på om du spilte RA1. edit: du spiller vel ikke tilfeldigvis Diablo 2 også? Fekk nettopp sinnsykte munchies på å spille oldies. Var en i klassen som satt å spilte necromancer i timen. Lo godt da.

Å btw, jeg tar aldri vann over hodet. Bring it on bitch! Hvis jeg taper ingame så vinner jeg _alltid_ irl ;p Suger å være liten sier nå jeg.

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar

Jeg ligger bare med compovinnere, altså.

Jo, jeg har spilt en gooood del Red Alert 1. Og enda mer Diablo 2. Assasin <3

Kjøpte faktisk D2 + expansion i sommer for å game litt hardcore igjen, men så var det ingen som gadd å bli med. Bitches.

Edit: Hva har dette med størrelse å gjøre, forresten? Og hvem er liten her, hæ?

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Jeg bruker nå helt enkelt å bare spørre om hun vil bli med hjem for litt senge kos.

Altså ikke med en gang jeg treffer jenta men etter litt prat og klining.

1 av 5 ganger får jeg et ja. Fins faktisk noen jenter som er ute etter det samme.

Dropp skuespill, Blir for dumt å tro at man er kongen på hauen.

Vær deg selv og oppfør deg som vanlig.

Lenke til kommentar

Get her drunk and stick it in her pooper. You fail.

Nei, du er nok på feil sted, med feil folk og plukker opp feil folk. Drar man på ett classy utested så er jenter gjerne med mange venniner, og man blir ikke så drita. Drar du på en populær pub med billig øl, kan jeg garantere deg mus. Er det billig alkohol så blir de fort drita nok til å bli med deg hjem, dessuten er det lettere å dra fra de man kjenner når man har sitti på pub en kveld enn om man er med to tre venniner for å danse og ha det gøy.

Lenke til kommentar

Tror du missforsto litt Martine... Det var ingen snakk om ligge med. Det var snakk om å "kicking yaw ass". Det vil då sei fordi eg e stor as in høy og breid :p Nothing more. Har lite med saken å si men jeg vil fremdeeeeless tørre å påstå at jeg skal takle deg i div. spill. Nok om det, du skal ikke få drepe manndommen helt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Torres_*

har da funket helt fint tidligere, føler ikke at jeg har endret noe som helst. å sette foten min inn på en rælete pub skjer ikke, men scoret med to jenter i helga her.

men takk for tips, skal huske på det til senere. satser på at tørketiden er over for og si det slik ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...