Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lite sex på byen, mange som "søker forhold"

Gjest Guest_Torres_*

Anbefalte innlegg

Hadde du vært i Oslo, så ville du ha sett nigerianske jenter gående i gatene, ikke like mange som før nyttår, men en del.

Hehe. Men var de prostituerte da, eller bare nigerianske?

Neida, jeg aner ikke hvordan det står til med det markedet, jeg. Og nå som jeg var sikker på at jeg hadde funnet løsningen på gåten også.

Skuffa...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, nå vet jeg hva det er. Husk at de prostituerte trakk innendørs ved nyttår.
Du var ikke på byen i Oslo i helga?

Nei, jeg var på dataparty. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre.

Hadde du vært i Oslo, så ville du ha sett nigerianske jenter gående i gatene, ikke like mange som før nyttår, men en del.

Jeg var ute på byen i Oslo i helgen, og så absolutt ingen nigerianske, innpåslitne damer. Før nyttår krydde det av dem, og gikk du én tur fra Egertorget og ned til Jernbanetorget, så ville du blitt forulempet av minst 20 av dem. Nå var det ingen. Helt blåst. Men ok, jeg var på Karl Johan tidlig på kvelden. Mulig noen er der og først kommer ut nærmere midnatt. Men etter nyttår har jeg ikke sett ei eneste ei på Karl Johan eller andre steder, og før det var det faktisk hundrevis av dem. Det krydde av dem overalt, og de fløyt også nedover mot Fridays (langt oppe på Karl Johan, nær Nationalteateret), rundt Stortinget, utenfor Grand Hotell, på Stortorget osv.

Ellers så skjønner ikke jeg heller hva TheMartine mente med akkurat den kommentaren i tråden her.

Endret av A_Man_Apart
Lenke til kommentar

Hehe. Men var de prostituerte da, eller bare nigerianske?

Neida, jeg aner ikke hvordan det står til med det markedet, jeg. Og nå som jeg var sikker på at jeg hadde funnet løsningen på gåten også.

Skuffa...

Ja, jeg har vært på byen så å si hver helg i flere måneder og disse jentene oppholder seg i og rundt Skippergata, jeg så flere gående/pratende med hvite menn/gutter denne helga, men det har vært lite de første ukene i januar og det var merkbart flere enne helga.
Lenke til kommentar
Nei, nå vet jeg hva det er. Husk at de prostituerte trakk innendørs ved nyttår.
Du var ikke på byen i Oslo i helga?

Nei, jeg var på dataparty. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre.

Jeg var ute på byen i Oslo i helgen, og så absolutt ingen nigerianske, innpåslitne damer. Før nyttår krydde det av dem, og gikk du én tur fra Egertorget og ned til Jernbanetorget, så ville du blitt forulempet av minst 20 av dem. Nå var det ingen. Helt blåst. Men ok, jeg var på Karl Johan tidlig på kvelden. Mulig noen er der og først kommer ut nærmere midnatt. Men etter nyttår har jeg ikke sett ei eneste ei på Karl Johan eller andre steder, og før det var det faktisk hundrevis av dem. Det krydde av dem overalt, og de fløyt også nedover mot Fridays (langt oppe på Karl Johan, nær Nationalteateret), rundt Stortinget, utenfor Grand Hotell, på Stortorget osv.

Ellers så skjønner ikke jeg heller hva TheMartine mente med akkurat den kommentaren i tråden her.

I Skippergata var det relativt mange nigerianske innpåslitne damer. Og nei det er ikke på langt nær like mange som før nyttår, men denne helga så jeg ganske mange iforhold til de første helgene i Januar.
Lenke til kommentar

Det er jo et paradox at disse breikjefta breiale tullingene som uttaler seg som om de er tøffere enn toget, det er de som kjører utgammel BMW, har sølvlenke rundt halsen som de tror er tøff, Oakley-briller, er KRAMPESINGEL og ALDRI får seg noe. Rett og slett fordi de ikke er særlig sympatiske eller attraktive for kvinner.

Lenke til kommentar
blablabla gjør sånn så blir du en player

wow, dette er som en guide på hvordan IKKE være? etter min mening da iallefall

Det er en guide til hvordan å være en player. Men ingen liker playere, så da er man jo like langt.

Høhø.

my point exactly. kun playere liker playere.

Selv liker jeg KUN en player viss det er Player1 eller Player2 (ooh subtle gaming joke harr harr)

Lenke til kommentar
my point exactly. kun playere liker playere.

Selv liker jeg KUN en player viss det er Player1 eller Player2 (ooh subtle gaming joke harr harr)

Hehe. Jøss, akkurat den typen playere jeg liker også!

Men for all del, folk må da ligge rundt med hverandre hvis de vil det. Jeg dømmer ingen, jeg :whistle:

Lenke til kommentar

Orker ikke lese gjennom hele tråden så kan hende noen har sagt dette før, men jeg sier det uansett;

jenter er også ute etter et ligg, men hvis de treffer en knakanes god kar som er snill og kjekk så kommer de ikke til å ligge med han, da vil de heller beholde han. for hvem vil vel ha en jente som puts out on the first night? så mitt råd er å ikke være så sjarmerende, du må fra starten av gi inntrykk for at du ikke er intressert i henne som person.

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke gå ut på byen for det formålet TS har lenger ihvertfall :p

Har hatt nok morsomme opplevelser med det.

Og det er grunnen til at jeg har satt den grensa jeg snakket om TheMartine :p

Jeg har ikke lyst til å våkne opp med noen som er 6-7 år eldre enn meg igjen.

Ikke etter at jeg har vært på en fuktig kveld på byen. Hadde kanskje vært annerledes hvis begge hadde vært edru den gangen, men allikevel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...