Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lite sex på byen, mange som "søker forhold"


Gjest Guest_Torres_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Torres_*

de siste jentene jeg har møtt på byen avviser meg ved sex, det ender med klining, nummerutveksling og telefoner dagen derpå. jentene jeg treffer for tiden gir seg før jeg kommer i mål og vil treffe meg igjen i edru tilstand. før har jeg hatt små problemer med å få meg et ligg, men nå føler jeg at at interessen er laber. jeg går ikke på byen for å få meg kjæreste, og i og med at jeg er utrolig dårlig til å avvise jenter har dette blitt et problem. det ender med uinteressante møter og samtaler som ikke tjener meg i det hele tatt, og jeg ser egentlig ikke hvordan det skal tjene jentene jeg møter heller.

 

hva faen gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Torres_*

selvsagt failer jeg, skjønner bare ikke hvorfor. jeg tar kontakt, henger med jenta på kvelden, klining, berøring, mye kontakt. men så stopper det opp for henne. tidligere har jeg ikke hatt noen problemer, men jentene den siste tiden har enkelt og greit vært av den "seriøse typen". selv trodde jeg ikke at det var så mange av dem, men jeg må enten gjøre noe veldig galt eller møte feil type jenter. oddsen for å få seg et ligg bør være betydelig større enn oddsen for å få seg kjæreste...

 

har hørt det meste av unnskyldninger. foreldre, bofeller og gjøremål dagen etter er de vanligste. det blir som regel til at vi treffes igjen utenfor alkoholens verden, men det er ikke det jeg er ute etter.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at det er fordi det er blitt in å være småbarnsmor. Bare se på alle barnevogndamene nedover Grünerløkka, for ikke å snakke om hvor big business det er å selge babygreier. Med andre ord, du må bare akseptere at moten ikke jobber din vei for tiden. Men se på den lyse siden; trender snur jo stadig vekk.

Lenke til kommentar
de siste jentene jeg har møtt på byen avviser meg ved sex, det ender med klining, nummerutveksling og telefoner dagen derpå. jentene jeg treffer for tiden gir seg før jeg kommer i mål og vil treffe meg igjen i edru tilstand. før har jeg hatt små problemer med å få meg et ligg, men nå føler jeg at at interessen er laber. jeg går ikke på byen for å få meg kjæreste, og i og med at jeg er utrolig dårlig til å avvise jenter har dette blitt et problem. det ender med uinteressante møter og samtaler som ikke tjener meg i det hele tatt, og jeg ser egentlig ikke hvordan det skal tjene jentene jeg møter heller.

 

hva faen gjør jeg feil?

 

Stram deg opp i ryggen, lat som om du eier verden, og om en dame begynner å snakke med deg, så snakk med henne på høflig men tilkneppet vis, og gi et vagt inntrykk av at dette har du egentlig ikke tid til eller interesse av..

 

Power-handshakes med alle playergutta og de med peiling i lokalet, og så er du i gang..

 

Eller bare vær skikkelig cocky og gi F i absolutt alle, inkludert de jeg nevnte rett over. Vær hot shit, og litt mystisk. Men for all del, IKKE skryt av deg selv. Er ikke det jeg sier...

 

Get it?

 

Og hvis/når du kommer i mål, så ta dama på akkurat den måten du har lyst til å ta henne. Gi blaffen i å tenke på henne, gå på autopilot, og bruk henne som ditt sexleketøy fullstendig, gjør kroppen hennes om til din personlige fornøyelsespark. Drit i henne, og hennes eventuelle følelser og behov, kons om å tilfredsstille deg selv og å la dette pågå så lenge som mulig. Med en gang du begynner å tenke på om du gjør alt rett og godt nok i hennes øyne, så har du faktisk tapt.

 

Seriøst.

 

Og etterpå, ikke gi ut noe nummer eller noe sånn bull. Bare se rart på henne om hun spør deg om noe slik. Gir hun lapp med nummeret sitt til deg, så kan du derimot ta imot, slippe ut eventuelt et lite grynt, og lukke døren igjen (eventuelt snu deg og gå, om det er du som skal avsted).

 

Sånn. Der har du det. The guide. Følger du denne, så er alt i boks, og du er en player.

 

Og for all del, når damen begynner å ringe, og det gjør hun, om du følger alt dette, så ikke ta telefonen hver gang.

 

Til slutt, om noen bitcher mot deg, eller surmuler osv, så bare løft på skuldrene, på en måte som klart og tydelig sier: Don't hate the playa, hate the game.

 

Det er ikke din skyld. Du skapte ikke denne verden og alle de rare dyrene i den - du bare ER.

 

Aldri si unnskyld for at du lever, men vær fullt og helt en del av dette animal kingdom.

 

That's it. Swing it, magistern..

Endret av A_Man_Apart
Lenke til kommentar

King of the world holdningen forstår jeg altså, men noe av dette blir så farstretched at hun hadde nok ditcha deg. Det du spiller på her er at damer liker drittsekker og ikke har selvtillit for fem flate øre. Vet ikke hvor du er fra, men sånn er det ikke her hvertfall.

Lenke til kommentar
King of the world holdningen forstår jeg altså, men noe av dette blir så farstretched at hun hadde nok ditcha deg. Det du spiller på her er at damer liker drittsekker og ikke har selvtillit for fem flate øre. Vet ikke hvor du er fra, men sånn er det ikke her hvertfall.

 

Jeg snakket i forhold til større byer.

 

Bygda har andre verdier, og spilleregler. Der bør man blant annet ha SUV, eller John Deere-traktor osv. Skader ikke om faren har en stor gård, en stor fisketråler (om vi er ved kysten) eller er fabrikksjef.

 

Nytter ikke å komme til bygda og være metroseksuell, eller storbyplayer.

Endret av A_Man_Apart
Lenke til kommentar
Haha, det hørtes ut som oppskriften på et skikkelig rævhøl av en mann.

 

Helt feil. Dama får det bedre i senga, om mannen konser om å være et brunstig dyr, og tilfredsstille seg selv så lenge som mulig. Han kjører selvsagt gjennom de vante movesene, som å gni klitten hennes, stimulere g-punkt osv (to fingre inn og opp, og tommelen på knappen, eller lignende standardgrep), for det er også best for ham når hun er våt og kåt. Hvis han begynner å fomle og nøle, og tenke på hennes nytelse, så blir det faktisk et mindre dyrisk og godt knull for henne også. Og hun vil ikke ønske å beholde ham etterpå.

 

Jeg beskrev en mann som gir damer det de aller mest har lyst på.

 

Om de får akkurat ham igjen, så er det fordi de har jobbet for det, og gjort seg søte og klare for ham.

 

Han kommer i alle fall ikke krypende, og ringer ikke klokken 03.30ish annenhver helg..

Lenke til kommentar
Nei, nå vet jeg hva det er. Husk at de prostituerte trakk innendørs ved nyttår.
Du var ikke på byen i Oslo i helga?

 

Nei, jeg var på dataparty. Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre.

Hadde du vært i Oslo, så ville du ha sett nigerianske jenter gående i gatene, ikke like mange som før nyttår, men en del.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...