Qunu Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har nettopp installert min nye Radeon 9700 Pro. Alle spill fungerer greit untatt Quake 3 og MOHAA. Alt tyder da på at det er quake3-motoren som lager problemene siden MOHAA er basert på den. Får kanskje spille 10 sek, så kommer det opp beskjed at programmet har utført en ulovlig operasjon. Noen som har hatt lignende problemer, eller som vet en måte å fikse dette på? Min maskin: Abit KG7 Athlon XP 1600+ Sapphire Radeon 9700 Atlantis Pro 256 MB Ram Windows XP DirectX 9.0a Nyeste ATI driverne Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Prøv å kjøre spillene med DirectX-drivere. Mulig at ATI fortsatt har problemer med OpenGL? Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hadde du formatert før du innstalerte alt mulig greier? Dette er veldig lurt. Har du gjort det så prøv og reinstaller driverne og last ned 3.1 drivere eller noe. Har vist vært noen problemer med 3.2 driverne jeg bruker dem ikke. Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hadde du formatert før du innstalerte alt mulig greier? Dette er veldig lurt. Har du gjort det så prøv og reinstaller driverne og last ned 3.1 drivere eller noe. Har vist vært noen problemer med 3.2 driverne jeg bruker dem ikke. Jeg har aldri hatt noe trøbbel med kortet i det hele tatt. Prøv det du og kanskje? Men jeg hadde formatert da. Så det kan kanskje være forklareingen! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Prøv å kjøre spillene med DirectX-drivere. Mulig at ATI fortsatt har problemer med OpenGL? så hvidt jeg har forstått er det D3D ATi har problemer med nå, og at OpenGL feilen ble fiksa i catalyst 3.2 eller no... Lenke til kommentar
Weezel Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har 9500 pro her, og har ikke problemer med hverken q3, mohaa eller andre spill. eneste er når jeg spiller cs i opengl, kan jeg ikke trykke på esc, da blir skjermen svart... (cat 3.2) Lenke til kommentar
Qunu Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Fant ut hva problemet var...Directx 9...la inn Windows på nytt og la inn DirectX 8 istedet...nå fungerer både Quake 3 og MOHAA glatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå