Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt som squirter!?

Gjest Meg:)

Anbefalte innlegg

Den var mye sterkere enn vanlig ja.. første samleie jeg har hatt med en jente, så veit ikke helt hvordan det skal føles, eller være:/

Hvordan føles det med gutter, da?

Du kan spørre lille broren din:) Tok han heftig!

Nå var jeg like morsom som deg.. altså ikke veldig morsom:)

Har ordnet seg nå, og alt er som det skal være:)

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Big_bang

Først den blanke vesken som kommer ut kalles en forutløsning, kan beskrives som en for tidlig utløsning under sammleie. du vil ikke merke en orgasme når den kommer og du vil heller ikke miste reisningen.

det er bare slik oss få...

Når det kommer til utløsningen/tissingen....

Dette er heilt naturlig, og alle menn kan få det.

Det er på en måte en mans G-punkt.

stimulerer du damenes G-punk på riktig måte vil de oppleve en sprute orgasme, dær de føler at de tisser på seg(som de gjør) kommer bare fra en an blære.

Samme gjelder for oss menn, og plassen vi må bli stimulert på er i mellom penishode og skafte.

dette er noe du kan utforske på selv med litt glide middel og stimulere just det punkte så vil alle menn få en slik utløsninng. anbefaler ikke en jente om å prøve detter viss hun ikke vil treffe på en overraskelse :p

Men du sier at du ikke for dette når du onanerer, så er det mest sannsynelig for at da bruker du skafte.

Og når du er på dama så er hun kankje trang og stimulerer det punkte ofte.

I så fall så vil jeg kalle deg heldig ;)

Håper dette hjalp deg litt :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Blås i skrivefeilene... værre med faktafeilene her...

"Må stimulere punktet mellom penishodet og skaftet"... ???

Har ikke akkurat hørt om G-punkt der, gitt... Prostatakjertelen, derimot :) :) :) men den ligger litt vanskeligere til...

Precum - eller "forutløsning" har ikke noe med orgasme å gjøre... det er en væske som kommer for å gjøre mannen (og kvinnen) klar for sex - smøring kort og godt...

Spruten ved sex vil normalt sett være MYE kraftigere og mer tyntflytende enn ved runking, i og med at man naturlig nok er ennå kåtere når man har en naken kvinnekropp foran seg... Det har ikke noe med urin å gjøre, men kan føles som om man tisser på seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_Moi_*
holder dusjstrålen ganske nerme penishodet, så skjer det samme..

har opplevd akkurat det samme. dette skjer også når jenta suger meg. skjer hver gang og man kan nesten si at like før det kommer så føles det som om du skulle vært på do for mange timer siden!

jeg har også lurt litt på dette, men er ikke noe jeg har gått rundt å spurt om :-P

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Guest_Meg_*

Ja det jeg kunne tenke meg.. derfor jeg sier nei til å bli sugd.. Vil ikke utsette dama for å få piss i kjeften om det skulle hende..

Finnes det noe som kan hjelpe meg med problemet eller?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...