Gjest Meg:) Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Som det står i emnetittelen.. Hva er feil når det kommer tiss i steden for sæd når det kommer for en gutt.. Første gang for meg med en jenta.. når jeg runker så kommer det ikke tiss.. Litt flaut å tisse, selv om jeg ikke trur dama mi merka noe til det, da det meste gikk i sengen.. Var liksom bare noen rykk, samme som når man kommer med sæd.. så var ikke som å tisse lenge lissom.. Trenger hjelp til å finne ut hva det er forno, å høre om det er noen måte å slutte med det, da det var veldig flaut.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er det forskjell på orgasmene når du runker eller ved samleie? Pass på å tøm deg ordentlig før du har sex neste gang, kan være at en kraftig orgasme fikk deg til å miste kontrollen Lenke til kommentar
Gjest Meg:) Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Den var mye sterkere enn vanlig ja.. første samleie jeg har hatt med en jente, så veit ikke helt hvordan det skal føles, eller være:/ At jeg mista kontrollen er vel egentlig ganske sikkert:P uff, noia for å prøve igjen jeg.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tja, hvordan tror du egentlig noen damer føler seg når de opplever at de squirter urin under et samleie pga orgasme? Tror ikke du skal tenke så mye på det, spesielt når man har så mye andre nerver og ønsker at alt skal gå så bra som det kan. En liten morsomhet, under et av mine første samleier greide jeg å slippe en helvetes til fis akkurat når jeg fikk orgasme og hun jeg hadde sex med greide ikke å gjøre noe annet enn å flire seg ihjel. Så etter hun roa seg (jeg var temmelig rød) innrømmet hun også at hun hadde sluppet en liten en under samleiet og håpet på at jeg ikke kjente den. PS : pass på å ikke spise bønner før du har sex. Mye luft i magen... Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bare nevner det, jenter squirter IKKE urin Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bare nevner det, jenter squirter IKKE urin Det er nok begge deler, noen squirter vaginalsekret, andre har ikke like stor kontroll på underlivet når det er godt og squirter andre væsker. Kan neppe si at det er noe galt så lenge to personer har det godt. Piss kan uansett vaskes bort. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Egentlig merklig at det skjer, jeg har hørt at dette egentlig ikke skal skje, fordi den veien der pisset kommer skal bli sperra eller no. Endret 1. februar 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Egentlig merklig at det skjer, jeg har hørt at dette egentlig ikke skal skje, fordi den veien der pisset kommer skal bli sperra eller no. Nåda, vi mennesker er nå ganske så like men har alle våre lille "forskjeller" nettop derfor noen er født med stor nese, en ekstra lillefinger eller andre små ulikheter. I denne mangfolden er det vel heller ikke uvanlig at noen faktisk kan "squirte" mens andre ikke kan, noen som får urinavløsning under samleiet (kan også være en medisinsk grunn til det så om det fortsetter så sjekk med lege) og mye annet rart. Har faktisk hørt det samme, men erfart det motsatte. Bryr jeg meg? Nei. Lenke til kommentar
Gjest Meg:) Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Takker for alle svar, og legger ut en mer detaljert forklaring en den forje.. Ingen som har opplevd det samme som meg!? hmm, skremmende.. Jeg var jomfru helt til for noen dager siden..Men da jeg kom så kom det noe mye mer tyntflytene enn sæd, så lurer vel egentlig på hva det var for noe.. og om det kommer til å skje igjen.. Det har også skjedd under runking tidligere, men da etter lang tid.. Har også merket at om jeg runker og jeg har kommet holder dusjstrålen ganske nerme penishodet, så skjer det samme.. Kan du gi meg svar på hva det er fornoe!? og om det er noe mulighet å slutte med det.. Lenke til kommentar
Gjest Meg:) Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og vet foresten ikke om det er urin... minner vel mere om det naturlige glidemiddele som kommer ut av pikken når man blir kåt.. er litt mer klissete en vanlig urin.. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og vet foresten ikke om det er urin... minner vel mere om det naturlige glidemiddele som kommer ut av pikken når man blir kåt.. er litt mer klissete en vanlig urin.. Det var mye sannsynligvis sædvæske, og en skikkelig sprut bør ikke være flaut eller noe å skamme seg over, tvert i mot. Men kondom vil vel være en effektiv løsning på "problemet". og er lurt å bruke av flere andre grunner også. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og vet foresten ikke om det er urin... minner vel mere om det naturlige glidemiddele som kommer ut av pikken når man blir kåt.. er litt mer klissete en vanlig urin.. Tja, vi alle produserer sæd i forskjellige mengder, har du runket mye så kan det godt være at det kun er sekret eller "glidemidel" som kommer ut. Noen produserer mye av dette mens andre mindre, er ikke noe å skamme seg over i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Meg:) Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Takk for svar:D Den funker som den skal nå hvertfall:P Hadde runka tidligere på dagen så var sikkert sædveske som du sa.. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare nevner det, jenter squirter IKKE urin Jo, de gjør faktisk det. Hvis noen hevder noe annet farer de med løgn/kvakksalveri. Du tror kanskje på snåsamannen også? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare nevner det, jenter squirter IKKE urin Det er nok begge deler, noen squirter vaginalsekret, andre har ikke like stor kontroll på underlivet når det er godt og squirter andre væsker. Kan neppe si at det er noe galt så lenge to personer har det godt. Piss kan uansett vaskes bort. Kvinner ejakulerer IKKE urin! Det er en klar væske som kommer fra noen kjertler i underliver, langs sjedeveggen. Derimot er det riktig at det kommer ut urinrøret. Egentlig merklig at det skjer, jeg har hørt at dette egentlig ikke skal skje, fordi den veien der pisset kommer skal bli sperra eller no. Ikke det at jeg kan relatere til dette selv gjennom opplevelser, men typen min sier det er komplett umulig å pisse når han har sex. Det er derimot muligheter for urinrester i røret (kan gi UVI, ikke noe deilig) Bare nevner det, jenter squirter IKKE urin Jo, de gjør faktisk det. Hvis noen hevder noe annet farer de med løgn/kvakksalveri. Du tror kanskje på snåsamannen også? Si meg, hva er du av gutt og jente? Jeg må si meg ganske sikker på at alle andre diskusjoner på hva som kommer ut av jenten når de squirter og hvor dette kommer fra, er det gutter/menn som alltid vet best hva dette er og hvor det kommer fra. Hei, jeg er jente og opplevde senest i går en blank væske skyte ute av urinrøret mitt! Og jeg må bare beklage å si at dette ikke er urin... Hvor mange ejakulerer ikke i ansiktet på kjæresten sin? Tror du gutter og jenter vil risikere å bli pisset i trynet hver gang de gir damen sin oralsex? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg er jente og opplevde senest i går en blank væske skyte ute av urinrøret mitt! Ja, der har du jo svaret ditt. Det som kommer ut av urinrøret er faktisk URIN! Overraskende nok. Ellers ønsker jeg deg virkelig lykke til med å komme med dokumentasjon på hvor i den kvinnelige anatomi du mener denne væsken ellers skulle stamme fra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 For de av oss som virkelig har prøvd å pisse med stiv påle, vet at det ikke er så lett. Derfor har jeg liten tro på at gutter kan squitre på samme måten som jenter. Det er en lukkemekanisme i kuken der spermrøret og urinrøret møtes for felles utgang, som sperrer for slik at man ikke skal kunne pisse samtidig som man kommer. Som nevnt lengre oppe, så var det sikkert bare sædvæske. Dersom du noen gang har kjent en intens brennende/ubehagelig følelse som gjør at det kjennes ut som om du må pisse konstant etter å ha runka, så er det fordi noe sæd har lurt seg inn i feil rør. Tenk om lukkemekanismen ikke hadde vært der, så hadde det vært lite fristende å ha sex og formere seg dersom den feelingen kommer hver gang. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg er jente og opplevde senest i går en blank væske skyte ute av urinrøret mitt! Ja, der har du jo svaret ditt. Det som kommer ut av urinrøret er faktisk URIN! Overraskende nok. Ellers ønsker jeg deg virkelig lykke til med å komme med dokumentasjon på hvor i den kvinnelige anatomi du mener denne væsken ellers skulle stamme fra.. Skrev jeg ikke et sted at det dannes i kjertler langs skjeden? Hm hm HM? Vi har allerede hatt en ganske inngående diskusjon om kvinnelig ejakulasjon, og via utallige kilder kunne bevise hvor væsker kommer fra, hvor den produseres og dermed også hva det er. Ikke kom her og lek knowitall. Jeg har fått bekreftet at du er mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg