vestby16 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) jeg har en acer aspire L5100 med en AMD Athlon X2 5200+dual-core processor, 4 GB Ram og Video Card: Built in graphics. Jeg har blitt fortalt at dette skal være en meget optimal spille pc, men jeg kan omtrent ikke spille noen som helst spill i det hele tatt. Jeg kan ikke spill Call of Duty 4:Modern Warfare på den laveste grafikken, jeg kan ikke spill Elder Scrolls: Oblivion i det hele tatt og jeg kommer ikke engang innpå Call of Duty: World at War, da blir bare skjermen svart når jeg går innpå spillet. Jeg prøvde å ringe Acer Support og de ba meg slette noen filer som ligger inne på enhetsbehandling inne på min datamaskin som heter ATA Channel 0 og ATA Channel 1, men problemet er at når jeg sletter disse står det at jeg må starte datamaskinen på nytt og når jeg gjør dette kommer bare filene tilbake igjen. Jeg håper at det er noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre med dette promblemet. Alle forslag tas imot med åpne armer! Endret 1. februar 2009 av vestby16 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Problemet ditt er helt klart at du bare har et intigrert skjermkort i hovedkorte. Noe som ikke egner seg til spilling, bortsett fra kabal og hjerter. Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Beklager å si det men dette er ikke en spill PC i det hele tatt. For å få dette til å funke må du kjøpe et eksternt grafikk kort. Vet ikke om det er plass til det. Du må åpne og se. Utdrag fra test av din grafikk: The graphics capabilities of these chipsets in gaming are best left for older 3D games. Tetris, Solitaire, and Minesweeper also run without a hitch on these IGP solutions. Hvis du er googler grafikkløsningen din vil dette være en gjennomgående kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå