ole805 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hei. Har ett sinnsykt kjipt MSN problem. Det hele startet med at jeg lastet ned den nyesete Msn, men fann ut at jeg likte den gamle bedre. Slettet den nye å skulle instalere den gamle igjen. Men da kom det opp at jeg hadde en nyere versjon av MSN og at jeg måtte avinstalere den først. Det gjorde jeg, men hadde fortsatt samme problemet. Så prøvde jeg å instalere den nyeste Msn igjen, å da kom det opp at den allerede var instalert. Men den ligger ikke på kontrollpanel, å har søkt gjennom hele pc'en. Alt av MSN er vekke, men det kommer opp at den er der fra før. VER SÅ SNILL Å HJELP! Mvh Ole805 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hva med å kjøre en systemgjenoppretting til før du installerte den nyeste versjonen? (tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting) Lenke til kommentar
ole805 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hva med å kjøre en systemgjenoppretting til før du installerte den nyeste versjonen?(tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting) Hva må jeg skrive for å gjenopprette fra 25.01 da fks.? Lenke til kommentar
Reow Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 AKKURAT DET SAMME SKJEDDE MED MEG Lenke til kommentar
norbat Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hva med å kjøre en systemgjenoppretting til før du installerte den nyeste versjonen?(tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting) Hva må jeg skrive for å gjenopprette fra 25.01 da fks.? Hvis du fortsatt har problemer: Når du har åpnet gjenopprettingsvinduet og valgt å gjenopprette til et tidligere tidspunkt, får du opp en kalender som du kan velge dato fra. Bla deg tilbake til Januar og velg, om mulig, 25 (eller en annen dato hvis 25. ikke er mulig) Endret 14. februar 2009 av norbat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå