bjornast Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Slenger ut enda et bilde fra samme tur som "The haunted church tower". Dette ble også litt spooky. Men det hører natta til. Exif: f/9,5 3 sek ISO 320 Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes bildet så kornete ut. vet ikke hvorfor det er det, siden iso er på 320. Vet ikke om det kan ha sammenheng med lukkertid. Er ikke så flink til dette. Men det jeg vet er at hvis du gjør bildet mørkere, da skal problemet bli borte. Bildet er tatt fra bra vinkel, i forhold til lyset som var bak gravsteinen. Skal jo ha med gravsteinene, men også mørk himmel. Som du har klart. En ting jeg la merke til er husene eller hva det er oppe til venstre. Det kunne vært klippet bort. Men ellers er bildet bra, og veldig spooky som det skulle. Du har god grunn til å være fornøyd. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Synes det var et flott bilde! Er enig at husene oppe i hjørnet kunne vært klipt bort! Ellers ett bra bilde! Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Takk for kommentarer, men tillater meg en bump på denne også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå