Gå til innhold

BK: The haunted church tower

bjornast

Anbefalte innlegg

Tok meg en tur ut i kulda og mørket. Har vært en dødtid med fotografering de siste par månedene, så det var godt å få satt opp stativet og prøvd litt lang lukkertid. Kjørte til kirka borti høgget, nærmere bestemt Orkdalskirka.

post-164555-1233444710_thumb.jpg

Exif:

f/9,5

15 sek

ISO 320 (En liten glipp, jeg glemte å sette den tilbake til 100)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier takk til k.n.b også, men i og med at det ofte har vært så mange som dette kommentarer på bildene mine, og jeg skriver utallig mange flere, så kommer jeg ikke til å bidra mer her. Jeg gir mange kritikker, men får utrolig lite tilbake, så jeg får heller prøve en annen bildekritikk.

Takk for nå. Kanskje jeg kommer tilbake senere en gang.

Lenke til kommentar
Sier takk til k.n.b også, men i og med at det ofte har vært så mange som dette kommentarer på bildene mine, og jeg skriver utallig mange flere, så kommer jeg ikke til å bidra mer her. Jeg gir mange kritikker, men får utrolig lite tilbake, så jeg får heller prøve en annen bildekritikk.

Takk for nå. Kanskje jeg kommer tilbake senere en gang.

Ikke tull da!! :ermm: Det sier vel bare at bildene dine er perfekte da..... har ikke sett så mye av deg, så kanskje feil person til å vurdere det, men, men

Litt om bildet, kanskje litt mørkt, men svært behagelig og nifst å se på. Syntest at "kløften" kunne vært den ca midt i bildet kunne vært litt mer markert, den gikk litt for mye iett med himmelen.

Mvh Andy

Lenke til kommentar
i og med at det ofte har vært så mange som dette kommentarer på bildene mine, og jeg skriver utallig mange flere, så kommer jeg ikke til å bidra mer her. Jeg gir mange kritikker, men får utrolig lite tilbake, så jeg får heller prøve en annen bildekritikk.

Det er nok flere enn deg som har tenkt denne tanken. Jeg forstår det godt, siden du bidrar med mange kommentarer. De som poster bilder ofte burde nok gå litt i seg selv, ellers rakner BK helt til slutt. Men hva som trigger at ett bilde får kommentarer og et annet ikke, det har jeg omtrent gitt opp å forstå. Det er uansett vanskelig å få kommentert alt, jeg hopper selv over mange bilder av forskjellige grunner.

Men jeg oppfordrer deg til å ha litt mer tålmodighet, for dette er ganske treg materie. Plutselig har du et bilde med et lass kommentarer.

Lenke til kommentar

Kanskje du har lagt merke til at jeg ikke bidrar i BK med egne verk?

Det er i alle fall av samme grunn.

Jeg er jo en amatør så jeg forventer heller ikke noe bedre kritikk herfra, dog får jeg nesten stående applaus fra folk som ikke driver med foto, eller er amatører selv.

Jeg liker BK fordi jeg kan lære noe her, både av å se elendige bilder og fantastiske bilder.

Uansett hva du velger å gjøre får du ha god bedring og lykke til videre.

Lenke til kommentar

bjornast, du må ikke gi opp nå.

Du har vært litt uheldig med tidspunktet - det skjer mye annet på akam for tiden, og mange er veldig opptatte etter juleferien.

Du har også lagt ut et godt bilde som man må se på flere ganger og la vokse før man kan komme med kritikk. Det er egentlig et godt tegn, du har kommet deg forbi snapshot stadiet, men det blir vanskeligere for oss å komme med noe fornuftige. Og da blir det mange som kvier seg for å si noe i det hele tatt.

Jeg har selv opplevd at bildene mine ignoreres; men jeg velger å leve med det, for når jeg ser tilbake over tid, så er det ikke så galt allikevel. OG det er verre mange andre steder.

Tom

Lenke til kommentar

Syntes bildet er kuttet litt for mye i ytterkantene, da taket ikke får sluttet før bildet slutter.

Ser også at hjørnet og takrennen man får bidt i bildet er veldig soft?

Hva kommer dette av?

Det jeg liker med bildet er skyggene i fra trerne på veggene.

Men dette er vell det eneste som drar i mot tittelen din.

Ville i bunn og grunn likt ett annet utsnitt.

Lenke til kommentar

Håper du ombestemmer deg med tanke på å slutte å poste bilder...

Selv om ikke akkurat dette ( før nå når alle skriver om bildet for at de føler de må ) får mye tilbakemeldinger kan det jo tenkes at et mer spennende bilde fra deg plutselig får stående ovasjoner og en haug med kommentarer.

Det er iallefall min mening, det er litt kjedelig. Mørkt, trist og litt skummelt ja, men ikke så mye mer enn dèt.

Fin skarphet men jeg syns ikke det er et særlig tiltalende motiv, ikke fra den vinkelen iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...