-MK- Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Har Heroes kommet ut? Trenger man bet-key? hva er saken her? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Yupp, man trenger betakey. Jeg fikk bare plutselig key, meldte meg på for leeenge siden. Men man kan vel fremdeles skaffe seg hvis du signer opp. Gamespot har noen keys tror jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har oppdatert og spilt i hele dag, men når jeg skriver play.battlefield.com i søkefeltet skjer det ikke noe.. edit: .com Har du ikke snarvei i startmenyen? Bruker bare det, men kan teste den veien bare for og se=) Den er nede nå Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Den funker helt fint, men oppdater litt, og skriv inn urlen på en litt annen måte. Det funker for meg på andre forsøk. Funker når jeg tar bort http:// i starten. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 http://www.gamespot.com/event/codes/battle...ta/?tag=nl.e513 Til dere som vil ha keys, ihvertfall prøve og få Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Noen som veit hvor lenge maintenance varer i dag? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har prøvd spillet det siste og det er rimelig morsomt til å være et gratis spill. Desverre er dette et EA spill og derfor kan man bruke ekte penger for å kjøpe seg fordeler. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, men ikke våpen etter det jeg har sett=) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Trodde det kun var gimmicks du kunne få med ekte penger. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Klær og sånn Xp-boost får man kjøpt og så slike "vinks" Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Likte forresten ikke at ikke noe er permanent, må da være skuffende å kjøpe et flott våpen bare for å være nødt til å spille i 7 dager slik at man får nok til å kjøpe en til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Likte forresten ikke at ikke noe er permanent, må da være skuffende å kjøpe et flott våpen bare for å være nødt til å spille i 7 dager slik at man får nok til å kjøpe en til. Indeed! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Helt enig, jeg har begynt og kjøpe våpnene jeg liker for en måned om gangen. Men i starten når man ikke vet hva man liker best så går det litt sølvmynter på det og jeg syns sånt er unødvendig. De har sikkert gjort det sånn for og få folk til og spille mer siden man må tjene opp de myntene. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Et raskt spørsmål til de som spiller Hvordan får man til den "turbo-løpe-effekten"? Har klart det noen ganger, men føler det er helt tilfeldig når jeg får det til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er en ability som ligger på lista du har nederst på skjermen så du må trykke på foreks 8 ( hvis den er der ), når den har blitt brukt opp så bruker den en viss tid på og fylle seg opp igjen og så kan du bruke den igjen. Dette gjelder de fleste abilities=) Lenke til kommentar
hightow Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Et raskt spørsmål til de som spiller Hvordan får man til den "turbo-løpe-effekten"? Har klart det noen ganger, men føler det er helt tilfeldig når jeg får det til. Tipper du er blitt "smittet" av noen andre spillere som bruker den i din umiddelbare nærhet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Løping er vel ikke noe man kan bli smittet av, er ikke det bare health da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Løping er vel ikke noe man kan bli smittet av, er ikke det bare health da? Jo, sprint fungerer på de ved siden av deg også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 aaah, genialt. Rart at jeg ikke har fått med meg det:P Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hey Noen som vil spille heroes? Xfire= Jmk47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå