-deleted- Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen som vi ha en key? send PM Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Syns spillet er genialt, fikk beta-ket for en god del dager siden. Sniper vs. fly... :!: Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hva heter folk der inne? Solid Snail er jeg og pleier å spamme forumet i blandt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg heter Pharma ingame og fear my scope :!: Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Når du kjøper våpen og ting i spillet, varere dei kun i en måne og så må man kjøpa det på nytt ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Roterau skrev: Når du kjøper våpen og ting i spillet, varere dei kun i en måne og så må man kjøpa det på nytt ? Du har 2 valg, 1 måned og 7 dager. Det gjelder både våpen, widgets, klær osv. Syns den 7 dagers måten er grei for og finne favoritt våpnet sitt, selv om det blir låst opp ting jo lengre opp i gradene man kommer:) Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kan man unlocke flere våpen? Har ikke opplevd det jeg. (Det skrives "Menns ereksjon", ikke "Menn's ereksjon". Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Takk Ozi, skal rette på det når jeg har skrevet dette=) ( nå skal det være riktig:) ) Det kommer ihvertfall nye ting som lengre man kommer opp i gradene=) Endret 25. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Fluesopp skrev: Det kommer ihvertfall nye ting som lengre man kommer opp i gradene=) Klær ja, ikke våpen. edit: nå ble jeg litt usikker fluesopp Endret 25. april 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Hvorfor har noen snipervåpen som ikke jeg har fått ennå da? Endret 25. april 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fluesopp skrev: Hvorfor har noen snipervåpen som ikke jeg har fått ennå da? Det er bare commando som har sniper. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 ja, vet det. Er det jeg spiller;) Gg jeg sier igjen...Har sett spillere med snipere som ikke jeg har tilgang på. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Fluesopp skrev: ja, vet det. Er det jeg spiller;)Gg jeg sier igjen...Har sett spillere med snipere som ikke jeg har tilgang på. Du kan kjøpe en bedre sniper for 100Vp ca. (dessuten har royals og nationals snipere forskjellige navn) EDIT: nei den NDAen... Endret 26. april 2009 av oletheking Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Bare jeg som ikke får spillet? Jeg har signa betakeyen til EA kontoen, jeg går på http://play.battlefield-heroes.com og der kommer det no security name og passord, jeg prøver både EA konto og BFH konto, men kommer ikke inn... Hva skjer? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 kimmag skrev: Bare jeg som ikke får spillet? Jeg har signa betakeyen til EA kontoen, jeg går på http://play.battlefield-heroes.com og der kommer det no security name og passord, jeg prøver både EA konto og BFH konto, men kommer ikke inn... Hva skjer? Det samme hendte med meg første gangen, rett etter å ha binda keyen til en konto. Måtte vente en dag så funket det;) Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du må ha en security layer login. Det får du når du har bundet kontoen til betakeyen eller noe sånt. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er det bare meg som ikke klarer å logge inn for å spille? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Null problem her, tenkte først på om du kanskje ikke hadde oppdatert spillet..men det gjør jo den automatisk. Kom oppdatering i dag. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg har oppdatert og spilt i hele dag, men når jeg skriver play.battlefield.com i søkefeltet skjer det ikke noe.. edit: funker nå! Endret 28. april 2009 av larven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå