Landeplagen Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Laggen er internett da:P Jeg snakker om framerate. Men det lagget en del i så måte også ja. Men det er jo forventet. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vet ikke om serverne er helt tipp topp heller, virker i alle fall ikke sånn. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det ser ut som serverne ikke helt har kommet seg etter de ga ut 50 000 fler beta keys. Det var siden da det var lagg. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da har jeg endelig fått key Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Da har jeg fått beta key også! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som har en key til meg? jeg hadde fått en key viss ikke jeg skrev feil mail Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har fått key og gjort alt det som sto i mailen, men jeg får faen ikke logget inn. Ble litt irritert i sta. Kommer til dit jeg skal skrive key layer (eller hva det heter). Skirver inn kallenavn og pw, men når jeg trykker enter eller ok blir det bare akkurat som om side blir refresha og det hender ikke noe? Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Noen som spiller her? Fikk plutselig beta key jeg også, så måtte prøve det ut tenkte jeg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Noen som spiller her? Fikk plutselig beta key jeg også, så måtte prøve det ut tenkte jeg Jeg spiller Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vi kunne jo ha listet opp IGNene våre her til fritt gjennomsyn så vi kunne lagt til hverandre og hatt muligheten til å spille med likesinnede nordmenn? Mine nicknames: OziSdr (Soldier) OziGnr (Gunner) OziCmd (Commando) Bare å legge meg til Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Solidsnail (commando) Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 BlondNiggha(Gunner? ) Ronaldinho( Sniper) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg regga meg for beta, rart jeg ikke har fått Key. Ser ut som et rått spill, med TF2 grafikk. Tror de har samarbeidet med utviklerne av TF2. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 DICE har laget spillet helt på egenhånd. Trodde det skulle være litt mer å gjøre og litt mer variasjon i gameplayet, men veldig bra til at det er gratis Fikk det endelig til å funke i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg regga meg for beta, rart jeg ikke har fått Key.Ser ut som et rått spill, med TF2 grafikk. Tror de har samarbeidet med utviklerne av TF2. Tvilsomt at de har samarbeidet med et konkurrerende selskap. Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Endelig fikk jeg den key'n. Det var utrolig morsomt spill egentlig Genialt med fly vertfall ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Genialt med fly vertfall ;D Uff, det er jo noe av det dårligere med spillet mener jeg. edit: Okei, det er litt moro å kunne ta av loddrett og slikt ^^^ Endret 23. april 2009 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Flyene er for dårlige, skulle vært mulighet til å "bombe", veldig dårlige bomber, noe ala en bra grenade-spam. Hadde vært fett. Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Genialt med fly vertfall ;D Uff, det er jo noe av det dårligere med spillet mener jeg. edit: Okei, det er litt moro å kunne ta av loddrett og slikt ^^^ Spellet er jo ikke primært lget fr at det skal være mest mulig realistisk da. Det suger jo hvis vi tenker på hvordan fly egentlig fungerer, men alt er bare drit funny med flyet:P Sitte på vingene å ha det gøy å ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå