Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 =Øyvind= skrev: Lindquist skrev: Spiller ennå BF2 Slike nye spill er ikke moro. Det er 1942 som gjelder. Finnes det ennå mange servere i 1942? Og noen hvor ikke alle er überskillz0red 14åringer med 0,0001 i reaksjonstid? Som i battlefield 2, kan jeg komme bak en, begynnte å fyre opp våpenet mitt, men han tar et sinnsykt hopp, legger seg ned og planter 5 skudd i panna før jeg får tenkt meg om. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 synd at heroes ikke har lan muligheter Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 oletheking skrev: synd at heroes ikke har lan muligheter Second that. Hadde vært så råkult å spille det på lan. Men et alternativ kunne vel vært TF2? Ikke dårlig det heller imo. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tf2/Bfh= Major differences! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 irriterende aprilsnarr de har tatt i bruk... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha. morsom aprilspøk på sida der Men hva står det på sidene der? Dörk är bä_?_t? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kallileo skrev: Haha. morsom aprilspøk på sida der Men hva står det på sidene der? Dörk är bä_?_t? bäst(?) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 gleder meg! må ha i mine innlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Congratulations! Your application to beta test Battlefield Heroes has been approved. Your unique beta key: !!!!!!!!!!! wooooooooooooo Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 FYTTI FITTA SÅ HELDIG JEG VAR DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! ENDELIG EN KEY!!!!!!!!!!!!!! LOLZORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOROROAOOOZOPROZaJPJGEAIHÅSVCNVIDNCJOBAFVCPÅ JMOÅFANPÔJCÂIJømæ<z,xm kpYWFR§!§!!!! xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 De sendte ut til alle nå tror jeg det stod på siden. 50 000 keys! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 trådstarter kan du si fra i emnetittelen når det starter Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fikk og min key i dag Gleder meg til å teste dette ut! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Gjest skrev: trådstarter kan du si fra i emnetittelen når det starter Ingen release dato Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 oletheking skrev: Gjest skrev: trådstarter kan du si fra i emnetittelen når det starter Ingen release dato Han mente at trådstarter skal endre emnetittelen når spillet releases. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fikk beta-nøkkel i går. Spilte to matcher. Jeg har en ganske bra laptop (kostet 10 000 i november i fjor), men likevel hakker spillet om jeg har det på "low" (har ikke prøvd "lowest"). Men det hakker for det meste bare om det er en del som skjer på skjermen. Ellers virket det genialt. Lett å bare spille et par runder om man ikke har bedre å gjøre. Vet ikke hvordan venne-systemet fungerer, men om det går an - legg til "Mordi". Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg vet, jeg har en stasjonær (selvbygget) til 13 høvdinger, og jeg merker en vis lag, men jeg holder på en liten knapp om at det er fordi serverne som brukes har dårlig spec.. ble littegranne *suprise* når jeg først starta spillet, må inn på nettsiden.. logge inn, også kommer det opp noen vinduer og dill og dall... litt dårlig ellers helt greit, morsomt og kult spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå