Solid Snail Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 står på sida dems at de oppdatere snart med fiks til error 15 Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gå inn på Gamespot.com for og få beta keys... Legg meg til som venn! "olacoke" Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hei Et par kjappe spørsmål! Det virker som om spillet er nede, stemmer det?https://www.battlefieldheroes.com/playnow, siden er i alle fall fucked. Er det noen som vet hvordan jeg og kompisen min kan joine samme server? Er jo ikke noe dedicated som på Steam osv... Og til slutt, er det noen aktive (norske) klaner? Hadde vært moro å prøvd seg for real Øivind Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det virker som om spillet er nede, stemmer det? Kjører spillet nå jeg, ingen problem Er det noen som vet hvordan jeg og kompisen min kan joine samme server? Er jo ikke noe dedicated som på Steam osv... Bruk friendsystem så kan du joine samme server Og til slutt, er det noen aktive (norske) klaner? Hadde vært moro å prøvd seg for real Var i en "seriøs" bfh klan før, men den ble lagt ned, prøv på "clans and groups" i forumet Øivind Svar i bold Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg spiller dette Bra spill til at det er gratis! Heter foresten kruttgutten på spillet, bare å adde! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 Her er det mye liv gitt! Ikke mange på Diskusjon som spiller dette? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 jeg hadde spilt det hvis jeg ikke hadde blitt "pælma" av hver server. det står "there is a problem with your connection" jeg har aldri klart å spille en herl runde uten at jeg har blitt "pælma" har lett rundt på forumet for å finne en løsning, men det er ingen som virker. og internettet mitt er det ingen ting iveien med... Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har spilt dette i 2 uker nå. har en lvl 9 commander i National armt. dette spillet er bare driiit fett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-mX5b8rLK Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Spiller dette spillet en del. Et genialt spill! Spiller som Royal Soldier for øyeblikket på level 20. Kult med daily missions som nylig ble innført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå