Mazeking Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nå har jeg sikkert spilt dette spillet 20 timer de siste to døgnene. Har prøvd alle klasser på black and red og endte etterhvert opp med "vanlig soldat" eller hva nå den klassen heter. Vannvittig artig spill. Har spilt såpass mye spill opp igjennom åra at jeg alltid elsker den første tiden når en nytt spill kommer. Da er det ennå ingen som har lært seg til hvilke spots og hvilke taktikker man MÅ kjøre for hele tiden å vinne. Spiller derfor rimelig bra på dette spillet foreløpig, men det kommer vel snart en tid da alle fjortisene lærer seg hva som funker best på spillet og da blir det vel ikke lenger gøy. Favorittbrettet er der med fyrtårnet i midten av brette. Seaside Skirmish? Er helt uber med tanks der :-) Har nå nådd level 9 på den karakteren jeg bruker nå og de missions jeg får kan være litt vanskelige på enkelte brett. Man skal rekke så jævelig mye i løpet av ETT game. Hvis man enda viste hvilket map man spilte på så kunne man tilpasset missions til dette. På noen oppdrag skal man ha vehicle kills og på andre skal man kunne ha infantry kills og jævelig mange innenfor en kort periode. Kan bli litt stress... Noen som veit når man får nye poeng så man kan oppgradere abilities? Går det på hvilket level man når? Hva er deres favoritt abilities? Selv har jeg granat splash som favoritt da jeg alltid må kunne kaste eksplosiver i et FPS spill. Kan hende det er bedre så satse på first aid for å holde seg selv eller medspillere i live eller kanskje flaming bullets? Som sagt et genialt og enkelt spill som man får litt dilla på :-) Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 enig, utrolig lett å få dilla på ikke avhengig, dilla. hehe- jeg spiller også "vanlig soldat". har ikke prøvd noen andre Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Noen som veit når man får nye poeng så man kan oppgradere abilities? Går det på hvilket level man når? Du får ability point på partall level og du begyner med ett poeng. Så på lvl 0,2,4,6 osv får du ability point. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Den beste klassen må nok være gunner. Jeg følger bare en "build" jeg fant på BFH-forumene som funker helt bombesikkert. Med Soldier vet jeg ikke hva jeg skal oppgradere etter at medic-packen er full. http://www.battlefieldheroes.com/forum/sho...d.php?tid=30725 Lenke til kommentar
Argument Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Synes folk tåler noe sykt i dette spillet. Måtte jo skyte en fyr 4 ganger i trynet med sniper-rifla for å få et kill... Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det er for å gjøre det mest mulig morsomt, i CS er det jo sånn at den som blir sett først dør før han får snudd seg. Det går ganske fort though og du stiller deg i ro med en hagle eller smg og skyter folk i ryggen. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Noen som har lyst til å bytte medaljer? Kan tilby en national medalje i bytte mot en royal. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vet ikke om noen her er commando, men hvis noen er det så har jeg laget en Knifers guide to the galaxy som dere kan ta en titt på. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, så den i går, kjempekul! Men jeg har er bare i level 10 med Commandoen min enda, så litt liten lvl å knife med. Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Noen som har noen redeems koder til overs eller? Aktiv betatestet, men har ikke fått noe mail. Send gjerne på PM (PS: Spiller National) Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Uff og uff. Jeg hadde ny rekord og greier. 17 - 0 !!!! Men det virket ikke å ta screenshot med PrintScr så jeg må greie meg uten dokumentasjon på mine påstander. Hva er deres rekorder? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Mener 8-0 eller 12-2 blir de beste kill/death jeg har gjort. Men ifølge statistikken på battlefield heroes så har jeg bare spilt ca 6 timer tilsammen, så burde vel klare noe bedre en gang. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg har spilt en del nå, men greier ikke å bestemme meg for hvilke(n) klasser jeg skal satse på. Jeg har enda tre karakterer, bare royals, som alle er i lvl 12 omtrent. Jeg vet enda ikke hvor jeg skal bruke medaljene mine heller. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bare jeg som synes spillet var skuffende? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hva synes du var skuffende, jeg synes det er veldig underholdende til å være et gratisspill. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Vet ikke helt, bare spillet i seg selv liksom. Men kanskje ikke slike spill er noe for meg ettersom jeg pleier å like realisme, eller så er jeg bare gammeldags da jeg fortsatt liker bf1942. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nå har jeg sikkert spilt dette spillet 20 timer de siste to døgnene. Har prøvd alle klasser på black and red og endte etterhvert opp med "vanlig soldat" eller hva nå den klassen heter. Vannvittig artig spill. Har spilt såpass mye spill opp igjennom åra at jeg alltid elsker den første tiden når en nytt spill kommer. Da er det ennå ingen som har lært seg til hvilke spots og hvilke taktikker man MÅ kjøre for hele tiden å vinne. Spiller derfor rimelig bra på dette spillet foreløpig, men det kommer vel snart en tid da alle fjortisene lærer seg hva som funker best på spillet og da blir det vel ikke lenger gøy. Favorittbrettet er der med fyrtårnet i midten av brette. Seaside Skirmish? Er helt uber med tanks der :-) Har nå nådd level 9 på den karakteren jeg bruker nå og de missions jeg får kan være litt vanskelige på enkelte brett. Man skal rekke så jævelig mye i løpet av ETT game. Hvis man enda viste hvilket map man spilte på så kunne man tilpasset missions til dette. På noen oppdrag skal man ha vehicle kills og på andre skal man kunne ha infantry kills og jævelig mange innenfor en kort periode. Kan bli litt stress... Noen som veit når man får nye poeng så man kan oppgradere abilities? Går det på hvilket level man når? Hva er deres favoritt abilities? Selv har jeg granat splash som favoritt da jeg alltid må kunne kaste eksplosiver i et FPS spill. Kan hende det er bedre så satse på first aid for å holde seg selv eller medspillere i live eller kanskje flaming bullets? Som sagt et genialt og enkelt spill som man får litt dilla på :-) Hvordan bytte klasse ? Jeg er missfornøyd med min Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvordan kan jeg gjøre slik at jeg har flere heroes. Vil ha knife. Hvordan bytte ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå