fredderen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Et bilde fra Desember... Edit: økt konstrast. Endret 1. februar 2009 av fredderen Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det er fint bilde. Men det er en ting jeg la merke til er at det blir litt mye luft oppe i bildet. Hvis du croper under de øverste bildene, blir det bedre. Da blir øyet holdt på motivet i bildet, fortsatt fargerikt, mer spenningsfullt og bedre panorama bilde. Profesjonell er jeg ikke. Men det er da min mening. Mch. Schneidig Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Det er fint bilde. Men det er en ting jeg la merke til er at det blir litt mye luft oppe i bildet. Hvis du croper under de øverste bildene, blir det bedre. Da blir øyet holdt på motivet i bildet, fortsatt fargerikt, mer spenningsfullt og bedre panorama bilde. Profesjonell er jeg ikke. Men det er da min mening. Mch. Schneidig Bedre nå? Endret 1. februar 2009 av fredderen Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Så lite som ble borte, og bedre ble det. hmm, er ikke sikker. Men hvis du klippet fra øverst til venstre. Der den skyen slutter nedover, crop derifra. Kanskje det blir bedre, men er ikke sikker. Men bildet er veldig bra som det er nå Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Falt hvis ikke helt i smak dette her nei. Takk til Schneidig som kommenterte Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg synes det øverste ubeskårede biltet var best. Behafelige farger og du har fått med hele spekteret fra mørkeblått til rødt. Skyene gir hele bildet en spesiell struktur. Dette kunne fint hengt på veggen i 1x1 1/2 meter. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Takk, hyggelig å høre Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har noe å si angående kompisisjonen her? Hva kunne vært gjort bedre? Lenke til kommentar
einaros Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Å rette opp horisonten litt, er mitt eneste forslag. Ikke alle som legger merke til sånt, men jeg henger meg som regel veldig opp i det i landskapsfoto Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Skal prøve Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Bedre nå? Lenke til kommentar
einaros Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Der var den rett og fin, ja. Harmonerer bedre sånn Lenke til kommentar
brk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hatten av for vakkert bilde! Nydelige farger. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Flott himmel. Ville kansje prøvd og fjerne alle de små lys punktene i det svarte. Finner de litt forstyrrende. Er litt enig med det som er nevnt lengere opp ang cropingen. Blir litt mye blått på toppen. Kunne dratt den ned til den øverste skyen som drar på tvers, så vil du nesten få 3 like store deler på bildet. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Enig med Itw. Syns det virker som om bildet ikke blir helt lastet opp.. Men utrolig fin himmel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå