Gå til innhold

Mobilskjerm på datamaskinen

Nuntun

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på om det finnes noen programmer som gjør at jeg får opp mobilskjermen på datamaskinen via bluetooth eller ledningen som følger med. Programmet skal brukes til å sende/lese sms osv.

Skal også brukes til å komme forbi "Maksprisen på 10 kr pr. dag gjelder i Norge, og både for WAP og vanlige web-sider opptil 200 MB/mnd. Gjelder ikke ved bruk av mobil som modem til PC.(telenor)"

Jeg håper at dette programmet kan gjøre at jeg kan sitte på nettet med dataen, uten å bruke mobilen som modem.

Helst gratis, men er også villig til å betale litt for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går nesten ut i fra at du har Telenor, siden du snakker om en av demmers sine Internett tjenester...

Hvis så, så sjekk om dem har noe som liner Netcoms PCsms tjeneste, som er et program som du innstalere på Pcen din, å lar deg SVÆRT enkelt sende og svare på SMSer. :)

Vært også kjekt å vist hvilken mobil du har, da mange av nokia sine "N" mobiler, noen av Samsung sine, og SE C905 mobilene, har TV-out signal, som gjør at den kan kobles til en PC/skjerm, med div muligheter... (Men da mest for e see, itte styre)

Videre hvis det er en S60 eller Windows mobile du har, så fins d nok total løsninger der på fjærnstyring via BT. :)

(Hivs itte den type mobil, så fins d fremdeles løsninger, men da svært enkle som musikk styring, osv..)

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...