Movieheart Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er noen som kjenner til hvordan systemet på nettbank er i helgene? Sitter å venter på noen penger min far har overført til kontoen min via nettbank. Han satte forfallsdato til i dag, men pengene har fortsatt ikke dukket opp på konton min. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det spørs til og fra banken som blir benyttet. Skulle selv overføre noen penger fra DNB til Sparebank1, og måtte vente en uke før jeg fikk pengene. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 normalt sett går pengene mine fra skandiabanken til en hvilkensomhelst annen bank på et par timer, men bare på hverdagene. Jeg har enda ikke fått til å overføre penger mellom to banker i helgen. lurer på om transaksjonssystemet tar helg det også... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Overføring banker imellom skjer bare mandag til fredag 0800-1600. Overføring innad i samme bank skjer 24/7. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Det ordnet seg nå. Pengene lå på konto da jeg våknet. Skjedde vel i løpet av natten en gang tenker jeg. Er bare vant til fra før at pengene kommer rett inn på konto med en gang man setter i gang transaksjonen, så sant man velger forfallsdato til samme dag som overføringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå