NgZ Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hei, Skulle gjerne hatt et gps-program til WM(6.1) som egner seg til å vase rundt til fots i byer i Norge. Gjerne med en eller annen form for hybrid-modus, aå man kan se sattelittfoto så det blir lettere å kjenne seg igjen. Har Garmin inne nå, og det er flotters til bil, men det har jeg ikke lenger. Og jeg finner ingen måter å få noe bildemodus på, så jeg regner med at det ikke er mulig. Noen tips? Telerfonen er en Samsung i780, hvis det har noe å si. Endret 31. januar 2009 av NgZ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Google Maps virker vel på WM. Og det må da være mulig å laste ned satelittfoto for stedene du skal gå inn på telefonen før du går ut? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Sorry for sent svar. Trodde bare google maps fantes for java og blackberry, men de hadde jo en WM-versjon også. Kjekt. Fikk den til å finne den interne gps-en og, så nå virker den virkelig ideell - bortsett fra at jeg ikke får lastet ned kart/satelittfoto på forhånd. Skal søke litt mer, men umiddelbart virker det ikke som om det finnes noen god løsning. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fant denne http://www.mgmaps.com/ Men Google er visst streket over. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Har sett på både det og gpsvp. Ingen av dem virker alt for lovende, men jeg får vel teste begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå