Thomaszz Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hei Jeg har nå fått tv på rommet mitt. Men får slippe å flytte alle høytalerne (pc og tven har forskjelig plasering) hver gang etter hva jeg skal bruke de til, PC eller TVen. Lurte jeg om det er et program der man feks. har forskjellige profiler, slik at man kan ha 2 eller flere forsljelige oppsett, at man ikke flytter høytalerene fysisk, men med programmet? Jeg har Logitech Z 5500 og bruker driveren som medfølger Realtek HD sound effect manager. jeg vet et løsning er jo å endre lednings-oppsettet. Endret 31. januar 2009 av Thomaszz Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Så. Vis jeg ikke tar feil, så er det du vil ha et program som "visualiserer" lyden? Sånn at lyden liksom virker 3D, på den måten at det høres ut som om den er ved TVen? Jeg vet ikke om noe slikt program, men vis det var dette som du leter etter, kanskje litt bedre konkret beskrivelse av det du vil ha? Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Beklager dårlig forklaring. Jeg bruker tven som skjerm for pcen, når jeg ser film. Gjennom en S-video kabel. Når jeg gamer på pcen vil jeg ha surround anlegget rundt pcen, når jeg ser på tv vil jeg ha surround anlegget rundt tven uten å flytte høytalerene. Jeg har plasert høytalerene slik at de virker til både tven og pcen, utenom center høytaleren, den må jeg fysik flytte hver gang. jeg trenger et program som gjør at høyre fremste høytaler(når jeg bruker pcen) blir venstre fremste høytaler (når jeg ser på tv). Endret 1. februar 2009 av Thomaszz Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ah, takk det var bedre forklart. Så egentlig bruker du alle høytalerne del på to plasser? Minus litt større kasse som MÅ flyttes fysisk uansett. Da kan jeg beklager ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Ah, takk det var bedre forklart. Så egentlig bruker du alle høytalerne del på to plasser? Minus litt større kasse som MÅ flyttes fysisk uansett. Da kan jeg beklager ikke hjelpe deg Riktig. Så det fins ikke noe program eller triks ? Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har tid til og lete etter det som er fra før av i windows, men har bare 2.1 høytalere, så vanskelig =( Beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå