# offline Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Trur dette er mitt første bilde i år. Ikke at jeg er så forbanna aktiv i BK ellers Edit: mitt andre bilde Endret 31. januar 2009 av NorthPentax Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Det første jeg tenkte da jeg så bildet var, informasjon. Du hadde klart å gi mer informasjon hvis du tok bildet nærme fra bakken. Altså kamera litt over bakken, så jeg får se terrenget. Du får med det samme, bare mer innformasjon, dybde og spenning. Bildet er sidetungt, på grunn av den tingen nedde til venstre. Det som gjør det mer er at fokusen er på den, og ikke så mye på det andre. Men ellers har jeg ikke noe å si, bra bilde. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Litt synd at ikke den plankebiten som stikker opp var oppe i høyre hjørne. For lite dybdeskarphet, litt for mye lek med den nye DA* 50-135/2.8 Ikke mye terreng å se, dette bildet er tatt i fjæra. Pluss at det var jævla skittent der og glass/keramikk skår overalt. Men takk for BK. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Det er ingen skam å leke seg, det lærer man av. Selv om det var jævlig skittent så kunne du prøvd å ta med mer terreng. Jeg ville tro det ville vært veldig bra, selv om det hadde vært med glasskår/keramikk. Det hadde skapt mer stemning, trist, øde. Tar man bilde av noe, så ikke vær redd for å prøve ut ting. Ikke ta bare ett bilde, men flere, også flere vinkler o.l. Bare hyggelig for bk. Håper den var nyttig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå