Xviking Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Heei jeg lurte på hva som var sunnest av hvregryn og hvregrøt? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Havregryn tenker jeg, hvertfall hvis du spiser med fersk frukt oppi f.eks banan:) Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva er forskjellen da? Varm eller kald? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva er forskjellen da? Varm eller kald? forsvinner vel en del ting under koking, men uansett begge deler er jo sundt. For meg blir det sundere å spise Havregryn pga at jeg bruker sukker på havregrøt (rør sukker) når jeg spiser havregryn slicer jeg banan och annen frukt å har det oppi Lenke til kommentar
laila_1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror ikke det er noen forskjell på dem, når det kommer til hva som er sunnest. Hva som er best å spise er litt forskjellig. Jeg spiser f.eks havregrøt (kokt m/vann) fordi jeg fordøyer det mye bedre enn rå gryn. Tror det kommer mye an på hva du har sammen med det, om du har sukker på grøten osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå