Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 God aften, For noen timer siden lå jeg i senga med dama mi.. vi hadde ikke sex, men vi var nakne og hadde "liksom sex", det gikk ut på at jeg ikke penetrerte.. men bare gnidde pikken på fitten hennes. Jeg var temmelig kåt og det samme var hun, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde sæd på pikken eller noe. (kan hende det lekker uten at man merker?). Så det jeg lurte på om jeg burde være bekymret for at hun blir gravid eller må man helt inn for at hu skal bli det? Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Nei, hun er ikke gravid, og du kan ta det med ro Å bli gravid skal faktisk ganske mye til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Du har ingenting å være redd for. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er dette andre tråden om akkuratt det samme på to dager? Har de droppa sexualundervisning på skolen for tiden? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er dette andre tråden om akkuratt det samme på to dager? Har de droppa sexualundervisning på skolen for tiden? På det tullet der sier de jo nærmest at graviditet kan komme av en kuk og fitte i samme rom for at vi skal bli ekstremt forsiktige, så det er godt mulig de har hatt undervisning Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er dette andre tråden om akkuratt det samme på to dager? Har de droppa sexualundervisning på skolen for tiden? På det tullet der sier de jo nærmest at graviditet kan komme av en kuk og fitte i samme rom for at vi skal bli ekstremt forsiktige, så det er godt mulig de har hatt undervisning Det var ikke det vi lærte, vi lærte ganske mye om hva som skulle til, og masse om prevensjon og metoder og hva man gjorde før i tiden osv... Dvs, de sa at før i tiden så var det å "hoppe av i svingen" var en ganske vanlig metode før i tiden, men ikke er foretrukket da det kan føre til barn... dvs langt mer alvorlig enn det som spørres om her. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Våres seksual undervisning var i 5te klasse av en lærer med fødselsdeperasjoner som fortalte oss at sex var slemt og det måtte vi aldri gjøre Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Våres seksual undervisning var i 5te klasse av en lærer med fødselsdeperasjoner som fortalte oss at sex var slemt og det måtte vi aldri gjøre hahahaha............blir latterlig med slike lærere som skal dele sin depresjon med elevene sine. hadde selv en slik lærer engang. og nei,som sagt. det skal litt til for å kjøre en jente på tjukka. må i det minste penetrere mens du fyrer av ladningen for at det skal være rimelig mulighet for graviditet. Endret 1. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Har de droppa sexualundervisning på skolen for tiden? Enten det eller så hadde de samme lærer som lillebroren min. " Når en mann går ut i skogen, så finner han ut at han må pisse. Dermed stiller han seg opp og pisser på en tue. Senere kommer ei dame som også skal pisse eller ta seg en pust i bakken, setter hu seg på samme tua som mannen pissa på tidligere og dermed blir hu gravid. " Nå skal det sies at denne læreren ikke har noen biologiske barn. Kun to adopterte. Endret 2. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Guest_kk_* Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 God aften, For noen timer siden lå jeg i senga med dama mi.. vi hadde ikke sex, men vi var nakne og hadde "liksom sex", det gikk ut på at jeg ikke penetrerte.. men bare gnidde pikken på fitten hennes. Jeg var temmelig kåt og det samme var hun, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde sæd på pikken eller noe. (kan hende det lekker uten at man merker?). Så det jeg lurte på om jeg burde være bekymret for at hun blir gravid eller må man helt inn for at hu skal bli det? Takker for svar på forhånd. Sjangsen for å bli gravid når den er helt inni er liten selv da. ta det med ro, hu er ikke gravid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg