smurf92 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) jeg har hatt min laptop på reprasjon hvor hovedkortet ble byttet ut. Men nå virker ikke lyden på pcen. Jeg har sjekket BIOS, driver og prøvd reboot. Testene på Lyd viser at det skal være lyd men det kommer ingenting. takk for hjelpen. Endret 1. februar 2009 av smurf92 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Sjekket at volumkontrollen ikke står på "demp"? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Eller at volum styrken er på det laveste? Lenke til kommentar
smurf92 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Eller at volum styrken er på det laveste? ja har gjort alt det:/ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er drivere installert da? Lenke til kommentar
smurf92 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Er drivere installert da? ja edit: mine hodetelefoner virker. De har eget lydkort. Endret 31. januar 2009 av smurf92 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hva slags hovedkort er det? Har du et eget program som fulgte med driveren som styrer lydkortet, f. eks realtek hd sound effect manager? Lenke til kommentar
smurf92 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hva slags hovedkort er det? Har du et eget program som fulgte med driveren som styrer lydkortet, f. eks realtek hd sound effect manager? sånn som f.eks realtek digital output? er ikke så sikker på hovedkortet etter fikk nytt på service etter at det gamle streiket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå