kimrenea Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei, i det siste så har jeg ikke fått oppdatert pc'n min (Windows update, Windows defender, og jeg trur det er noe med Norton også!), for da kommer feilkoden; 80244019 Har søkt på nettet og prøvd å finne ut hva dette er, men ingen som har kommet med noen ordentlige forslag til hvordan jeg får fiksa dette =/ Håper noen kan! ? Takk på forhånd ;D Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://letmegooglethatforyou.com/?q=vista+error+80244019 Med så mange svar på google, er det utrolig at du ikke har funnet ut noe.. Lenke til kommentar
tihanse Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://letmegooglethatforyou.com/?q=vista+error+80244019 Med så mange svar på google, er det utrolig at du ikke har funnet ut noe.. Dette virket lovende.Problemet mitt er at jeg kommer inn på nedlastnings sidene, men får - sidelastingsfeil- i Firefox og -siden kan ikke lastes- i explorer,når jeg forsøker å laste ned de aktuelle rep. programmer. Noen løsning på dette.Har også forsøkt løsning på -regedit-, men finner ikke setting fo Windows update. Noen løsning på dette? Håper virkelig noen kan hjelpe. Mvh Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Problemet med Windows update kan kanskje løses ved at du sletter alle mappene som er i C:\Windows\SoftwareDistribution. Ikke slett SoftwareDistribution. Prøv så og kjør Windows Update igjen. Bare en liten ting til, kan du sjekke hvilke dns adresser du har? Skriv cmd i søkefeltet, deretter ipconfig/all i system symbolet. Lenke til kommentar
tihanse Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Problemet med Windows update kan kanskje løses ved at du sletter alle mappene som er i C:\Windows\SoftwareDistribution. Ikke slett SoftwareDistribution. Prøv så og kjør Windows Update igjen. Bare en liten ting til, kan du sjekke hvilke dns adresser du har? Skriv cmd i søkefeltet, deretter ipconfig/all i system symbolet. Dette hjalp ikke, dessverre. Fant imidlertid et program "exterminate it" som lot seg laste ned. Det kostet meg ca kr. 200,- for act.key, men det løste problemet. Så pengene var vel anvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå