Howwy Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Heisann! Er det noen som vet om det er mulig å blende i Elements? Og isåfall, hvordan? Om dere har noen guider e.l som kunne ha hjulpet meg hadde jeg satt pris på det også! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Akkurat kva meiner du med å «blende»? Vis gjerne til eksempelbilete om du kan finne nokon. Lenke til kommentar
Howwy Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg skal kopiere inn en liten vanndam inn i en ørken. Og får å få det til å virke mest mulig "ekte", tenkte jeg at jeg kunne blende vanndammen. Altså en farge- og lysbehandling på pytten slik at der ser ut som pytten reflekterer miljøet rundt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det var strengt tatt ikkje nødvendig å lage ein ny tråd, spør du meg, men greit nok. Under Image-menyen ein stad finn du ulike verktøy for å justere farger og lys i bileta, prøv deg fram med desse. Eventuelt bruk justeringslag, som du finn under Layer --> New adjustment layer. (Det er dei same justeringane, men med justeringslag er det lettare å angre ting du har gjort.) Du kan lese om verktøya i hjelp-funksjonen, under Color and tonal correction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå