Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hva gjorde du? Ta gjerne med hvor gammel dere var og Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 HAr ikke debutert enda, men de flester råder meg til å ta det med en random for at det ikke skal bli så flaut og vanskelig, de sier at det er mye lettere sånn, og at man da får et mye enklere forhold til jenter etter det. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Spørs vel helt på verdiene dine, personlig var jeg av typen som hoppa på den første og beste, og kan vel egentlig ikke si jeg angrer. Tror emnet er veldig annerledes for jenter enn det er for gutter. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) HAr ikke debutert enda, men de flester råder meg til å ta det med en random for at det ikke skal bli så flaut og vanskelig, de sier at det er mye lettere sånn, og at man da får et mye enklere forhold til jenter etter det. Hvis du har gått/går på skole så fårn jo sexualundervisning i 8. klasse eller noe, så de fleste har vel nok kunnskap om sex til at de klarer å få humpa litt på hverandre uten katastrofale følger første gangen. Forresten så syns jeg det var et dårlig råd Endret 1. februar 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Var ONS her. Angrer på akkurat det. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Var 15 år, hadde kjæreste og angrer. Det var bare meningsløst. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Var ONS her. Angrer på akkurat det. Ditto, var 15/16 år husker ikke helt eksakt. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Var ei jente jeg holdt på med et par uker, vet ikke om det går under kategorien ons, angrer ikke, tok det ikke så høytidlig... Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Første gang var jeg 16 og hun 27. Hun er nå ca 40 og bor i Oslo og har to barn, gift med en eller annen noldus. (Googlet.) Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg gjorde det med ei jeg var ilag med, og var veldig glad i. Angrer ikke et sekund! Vil si at hvis dere stoler på hverandre så kan det går ganske bra! Bare å ta det med ro å prøve dere fram. Men om du gjør det med kjæreste eller random først kommer litt ann på hvilken type du er, noen foretrekker ei random, men det gjorde ikke jeg! Lenke til kommentar
Gjest Guest_g25_* Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gutt 25 Vi var 16 og kjærester. Angret litt den gang, siden jeg ikke var fryktelig forelska. Jeg ble dog utsatt for sexpress fra hennes side, og ga etter etterhvert. Nå sånn i ettertid angrer jeg ikke på det. Men med neste kjæreste, som var 15 og jomfru, utforsket vi helt fra bunnen av sammen, og det var en mye bedre opplevelse. Noen mnd med tafsing, noen uker med naken-lek og erting/nesten-penetrering, og rett og slett tok det skikkelig, skikkelig slow, og brukte masse herlig tid på det. Rett og slett minneverdig. Så om du ikke skal ha den aller første ganga med en kjæreste du er glad i, så anbefaler jeg hvertfall at det prøves snarest, uten for mange halvdårlige ons på baken. Sex, særlig som nybegynner, er 1000 ganger bedre med ekte følelser og et hav av tid i bildet. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gutt 25Vi var 16 og kjærester. Angret litt den gang, siden jeg ikke var fryktelig forelska. Jeg ble dog utsatt for sexpress fra hennes side, og ga etter etterhvert. Nå sånn i ettertid angrer jeg ikke på det. Men med neste kjæreste, som var 15 og jomfru, utforsket vi helt fra bunnen av sammen, og det var en mye bedre opplevelse. Noen mnd med tafsing, noen uker med naken-lek og erting/nesten-penetrering, og rett og slett tok det skikkelig, skikkelig slow, og brukte masse herlig tid på det. Rett og slett minneverdig. Var nesten akkurat sån jeg og min nåværende kjæreste gjorde også. Jeg var 17 og hun 15. Var en hærlig tid dette, med masse "utforskning" ^^, Men da var jeg jomfru og ikke henne. Men hun var ikke så "erfaren" så det ble nesten som om hun var det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Var med min nåværende kjæreste, men vi var ikke sammen da det skjedde. Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hva gjorde du? Ta gjerne med hvor gammel dere var og Hva jeg gjorde? Nei nå skal du høre her gutten min. Når 2 mennesker er glad i hverandre så hender det de får lyst til å........... bla bla bla, u know the drill Var ei jeg var "sammen" med i noen dager når jeg var 16. Tns (two night stand) Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg var 15, hun var 16. Ei venninne av søstra mi, hun var litt erfaren og likte meg godt. Fant ut senere at hun var interessert i meg, men det var ikke gjengjeldt så det ble det ikke noe av gitt Angrer ikke, jeg var bevisst i valget og følte meg trygg på det. Ikke opplevd problemer med det siden! Hadde jeg visst da at hun følte mer for meg hadde jeg nok driti i det og kjørt på likevel Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes at første gang er veldig overvurdert. Jeg er enig i at det er et lite minne man vil huske videre, men det trenger ikke å være negativt selv om det er ONS. Så imo vil jeg anbefale å bli kvitt det når du har muligheten, ikke utsett det. Det kan gjøre deg vondt. Dog gjelder dette generelt gutter. Jenter har vel en tendens til å henge seg mer opp i slike øyeblikk enn gutter. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg var til kjæresten min, i romjula i 2008. Vi hadde vært fra hverandre i 3mnd, og vi var begge jomfru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg