g33k0b1as73r Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) De e ikke nye, og det e ekte Ray Ban:P Endret 1. februar 2009 av g33k0b1as73r Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Da gjetter jeg at det er håret som et nytt? Jeg har forøvrig en lik t-shirt liggende i skapet en plass.. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ligna litt på han homon her: Jeg lurer på hva som får deg til å kalle Chester homo? g33k0b1as73r: Hva har dette egentlig med fordommer å gjøre? Lenke til kommentar
g33k0b1as73r Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 g33k0b1as73r: Hva har dette egentlig med fordommer å gjøre? Skulle se ka folk tenkte om sammenheng mellom utseened og musikksmak... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Om alle prøver vil det gå ann, ville det ikke vært deilig uten alle fordommene???? Gå kordan du vil, like ka du vil og gå kordan du vil Jeg har det sånn allerede, jeg. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Problemet med det bildet er at du ser ut som en helt vanelig mann/gutt i gata. Hadde du hatt langt svart hår, og en skinnfrakk med nagler skulle jeg skjønt at du hadde fått noen fordommer, eller noen rare blikk i mot deg. Hvem er det som har fordommer imot deg? Og som den Sjanger hora jeg, hva salgs "Death Metal" band hører du på? Endret 1. februar 2009 av andyboy92 Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Der var det bildet igjen, ja. Festlig For min del dukket det opp flere fordommer etter at du skrev hvilken type musikk du hører på. Endret 2. februar 2009 av walløe Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ser ut som du hører på Avenged Sevenfold, Metallica, Hatebreed, As I Lay Dying, In Flames, System of a Down o.l. Hvis du hadde hatt langt hår og skjegg ville jeg sagt: Amon Amarth, Cannibal Corpse, Behemoth, Dimmu Borgir, Emperor, Zyklon osv. Endret 2. februar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg som har langt hår ned til ræva og ikke skjegg blir da 80-talls thrash-fan. Lenke til kommentar
g33k0b1as73r Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Eg hører for det meste på: All That Remains, Arch Enemy, As I Lay Dying, August Burns Red, Bleeding Through, DevilDriver, Heaven Shall Burn, Lamb Of God, Shadows Fall, Sonic Syndicate og Strapping Young Lad. E sykt kresen på musikken eg hører på Om det nesten e helt likt, men e det en liten ting eg ikke liker med det så hører eg ikke på de... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ikkje akuratt mye Death metal der da men med death metal tenker eg Cannibal Corpse, Aborted, Deicice; osv. Endret 2. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Men nå synes jeg du både ser ut og skriver som en poser. Lenke til kommentar
g33k0b1as73r Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Eg sa: Eg hører for det meste på... men det e sant ikke så mye Death der nei noen av bandene har noen Melodic Death Metal sanger då Og til TheMartine: eg går og hører på det eg vil. Det e bare at eg ikke liker klesstilen til metal så godt, eg blader litt fra de stilene eg liker. Som en Twist pose Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Twisted poser? Beklager, kunne ei dy meg. Endret 2. februar 2009 av walløe Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Twisted poser? Beklager, kunne ei dy meg. Høhøhø. Men hva sier du, g33k0b1as73r, svarer resultatet med hypotesen? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå har gamer.no fått seg et nytt forum, kanskje du skulle poste bildet der også i forbindelse med fordommer rundt spilling? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trenger ikke å fornærme gutten heller da. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva skjer med å legge ut bilde av seg selv i alle tråder du kommer over? give us a brake.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trenger ikke å fornærme gutten heller da. Litt så. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men haha, må si at det ligna litt på meg med kort hår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå