g33k0b1as73r Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Vil bare sjekke hvilke fordommer folk har til: Musikk og Utsene... Hvilken musikk smak har eg ut ifra bildet??? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 ingen bryr seg. /thread. Lenke til kommentar
Rhinox Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Vanligvis ville jeg gjetta "erik og kriss"-lignende søppel, men siden du spør som du gjør tipper jeg du hører på noe sånt som zuperkule spansksamiske metalgrupper ingen har hørt om. Eller noe sånt. Altså; selv om man ser ut som en fjortis trenger man ikke nødvendigvis å høre på "fjortismusikk"..? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 ut ifra bildet + brukernavn ser det ut som om du ikke har noen musikksmak, du bare laster ned og hører på alle sjangre Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kombinasjonen av det blå dusj-forhenget og de hvite baderomsflisene, sier meg at du lytter til musikk av det intellektuelle slaget. Men desverre, pga. den mystefistiske gjenspeilingen i de store solbrillene,fører dette til intet annet enn en simpel analyse, og ikke et svar på hvilken type musikk du lytter til. næda, du hører på Metallica Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vassendgutane, In Flames og Armin van Buuren. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Siden du hinter så voldsomt vil jeg prøve meg på klassisk musikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nå er det nå slik at emo-unger kler seg som emo-unger, metalfolk går i gensere med bandlogoer på, og hip hoppere går i store klær. Da blir vi stereotyper enten vi vil det eller ikke. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du hører på rap fra Bergen og omhegn. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sonic Syndicate, Breaking benjamin og slikt rølp Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du hører på metall, selvsagt. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ligna litt på han homon her: Lenke til kommentar
someOen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Du høyrer på Guns N Roses og/eller Nirvana. Endret 1. februar 2009 av someOen Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jezus.. andre gang jeg ser det bildet i dag.. Postet du ikke dette i en "er alle nerder feite og stygge?"-tråd du åpnet? Hvorfor har du et så enormt behov for å vise deg frem på den måten? Finn deg en fest, drikk deg dritings, så få du all oppmerksomheten du kunne drømme om! EDIT: Derja! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1068959&hl= En megastart for en ny bruker Endret 1. februar 2009 av Mads-b Lenke til kommentar
g33k0b1as73r Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Det e det eg prøver på Eg e bare lei av alle fordommene som e i samfunnet... Så eg vil bare ha noen svar. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Slutt å bry deg om ting du ikke får gjort no med. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 kom med fasiten for hva slags musikksmak du har da? Lenke til kommentar
g33k0b1as73r Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Eg hører på Metalcore, Death Metal, Melodic Death Metal og litt Black Metal... fargoth hadde rett Slutt å bry deg om ting du ikke får gjort no med. Om alle prøver vil det gå ann, ville det ikke vært deilig uten alle fordommene???? Gå kordan du vil, like ka du vil og gjøre ka du vil Endret 2. februar 2009 av g33k0b1as73r Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Eg hører på Metalcore, Death Metal, Melodic Death Metal og litt Black Metal...fargoth hadde rett Og jeg baserte meg ut i fra en fordom. Til forskjell er min fordom basert på korrekte observasjoner. Forresten så kan du poste bildet av deg selv i denne tråden og få kommentarer på dine nye solbriller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå