Papirpose Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 En kar ved siden av meg her (på TG) som ikke får skjermbilde. Specs: Epox 8KTA2 POV Ti4200XP AMD Duron 800mhz 768MB sdram Chieftec 360W PSU Skjermen får tydeligvis ikke signal, men det skjer ikke hele tiden. Han fikk skjermbilde et par ganger for ca en halvtime siden, men etter det har det vært svart. Skjermen er det ikkeno i veien med, og vi er rimelig sikre på at skjermkortet er i orden. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Micke Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hvis skjermen ikke får signal til tider er det mest sannsynlig skjerm eller skjermkort som sliter. Test med en annen skjerm og så med et annet gfx kort. (Sikkert noen som gidder å låne bort i 5 min) Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Vi har testet med annen skjerm - det hjalp ikke. Men vi tok nettopp av CPU-kjøleren, og det kan se ut som om core har fått seg en liten skade i det ene hjørnet. Jeg mistenker at det kan være problemet. Lenke til kommentar
Micke Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 ah, ok. Håper for hans skyld at det ikke er så ille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå