Proxor Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hei, etter vista maskina mi er blitt full av feil og tregheter tenkte eg og kjøre recovery idag og få den tilbake til fabrikinstillingene slik den kom fra butikk. Eg trykke F11 i oppstart, og recovery meny komme opp osv så etter noen klikk kommer eg til eg til eit punkt hvor eg kan velge vilken dato den skal tilbake til, og einaste valga eg har er fra denne mnden? bak til den 22/1-2009 er det lengste eg kan gå? va er det for slags tull, har jo lyst og få den renska ikke bare gå tilbake 1 uke hvor den ikke vil bli noe bedre, recoveryen skal jo kunne ta den tilbake til sån den kom fra butikk? Endret 31. januar 2009 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
War Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Systemrestore og Reinstall er to forskjellige ting. Vil du ha helt ny så ikke velg systemoppretting men install. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 takk, tok en ekstra titt og fant ut at eg kunne merke av noe inpå avansert der så fekk eg merka av for det eg ville så nå er den tilbake til fabrik instilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå